Hufsla Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 er det nok med en dag? Eller bør vi ha to? barna er tre og fem år...
♥♥♥ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 vi var der i 2007. gutten vår var 4 år. var der i 2 dager, og syns det var passe. brukte en dag på å bli kjent og dag 2 til å ta favorittkaruseller. dette er en park som man kan klare på en dag, men vi liker uansett å ha 2dagerspass...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 vi var der i fjor og da var småen 20 måneder og jeg syns det var litt lite med en dag. fordi vi måtte droppe badedelen og han helt sikkert hadde syntes det var morsomt og prøve en del av tingene flere ganger. men vi reiser dit i år også og da blir det bare en dag, gidder ikke betale for overnatting
Hufsla Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 vi skal overnatte uansett:-) Får tenke litt mer på det... Bading er jo moro. Antar at om de hadde vært større måtte man ha hatt to dager...
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Tro at du kan bestemme deg når du er der om du vil komme tilbake neste dag... kjøpe slik 2. dag inngang om jeg ikke husker helt feil. Hunder fossen er nok passe for dine barn blir fort kjedelig om de er eldre en ca 10-11 år.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 nei, det er en park som i stor grad er for små barn. er det noen gang dere skal ha to dager der så er det nå. om 5 år gidder dere ikke dra dit en gang...
Hufsla Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 28. juni 2009 ja, de er kanskje i målgruppen? det blir nok moro, men gruer meg til selve turen. Den blir lang. Må nok ha en overnatting på veien...
Mrs. Bouquet Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Når man går kan man kjøpe billett for dagen etter for 90 eller 95 kr. Det gjorde vi, dessverre regnet det mye dagen etter så vi gikk med en dags mellomrom og måtte betale fullt i tillegg til det vi hadde lagt ut for to-dagerspasset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå