Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Etter at kona og jeg har prøvd i et par år. I år stakk det ordentlig i hjerte hver eneste gang vi så en barnevogn med et lykkelig par. Husker i fjor da vi så paraden og sa neste år så går vi forhåpentligvis der vi også, men nei. Vi stod og så på med klump i magen og med tårene... og sa igjen.. neste år går vi kanskje der. Denne prøvinga er slitsom og veldig følelser som går opp og ned... Men neste år.... Det er jo lov å håpe!
Kjempeglad mamma Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 JA! Ikke gi opp håpet. De fleste bruker en stund på å bli gravide - jeg måtte holde på i halvannet år. Og nå skal jeg i gang igjen. Men jeg har nok ikke råd eller ork til å holde på like lenge denne gangen.... begynner å bli en gammel dame, he he.
Ugla er mamma! Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hei! Har ingen trøst og komme med desverre. Vi stod selv og så på i år, og krysser fingrene for at neste år.... Nå skal vi sette litt kraftigere kluter til, og satser på homoner..har bare hatt vanlige ins til nå. Og vi må jo bare fortsette å håpe..du skalk se..neste år vandrer vi stolte side om side i paraden..uten å vite om hverandre.. Sender over masse gode tanker!
maleen Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Da blir vi forhåpentligvis 3 som går ved siden av hverandre ;o) Vi sto også og så og tenkte akkurat det samme, om ikke med barnevogn kanskje med stoooor mage! Mange gode ønsker og klemmer maleen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå