Gå til innhold

Argh, faen altså!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke mer igjen av lunten min ift barnet på 1,5år.

Nå er vi i gang med 3 uke hvor jeg bruker 3-4timer på å legge han fordi han hele tiden klatrer ut av sengen. Jeg tar han oppi igjen, og han går utav. Jeg har ikke hatt noen minutter på være alene på 3føkkings uker. Jeg er i full jobb, har en sur unge fordi han er dritt sur når han står opp (har jo trossalt sovnet 3-4timer senere om kvelden da) Jeg har måtte legge meg senere en vanlig, kan jo ikke legge meg før jeg vet at han er sovnet. Og så er jeg alenemor. Herlig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff.. Jeg vet akkurat hvordan du har det. Hadde det på nesten samme måte med min gutt når han var på den alderen. Hatt noen slike perioder på 3-4 mnd. Så gikk det over. Nå gikk ikke min ut av sengen, men hylte og hylte..

Har dessverre ikke noen råd.. Men kan bare si at det går over..

Men for å få noe søvn.. Har du vurdert å samsove en periode? Kanskje han er i en sårbar fase å trenger mer nærhet?

Skrevet

ja, har forsøkt. Men med en gang han får komme oppi til meg, så hopper og tuller han bare. Og hvis han endelig sovner, så klarer ikke jeg sove ordentlig. Jeg har til og med kjøpt "voksen" seng til han på rommet, for å prøve å se om det hjalp, men det gjorde det ikke. Han går ut av for ¨å leke, eller hente leker oppi i sengen. Han hadde en periode da han var rett under året også, men ga seg etter noen dager. Men nå blir jeg sprø!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...