yo** Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er forlover og skal arrangere utdrikningslag for ei god venninne. Hun er av den rolige typen som ikke er spesielt glad i ekstra oppmerksomhet. Jeg ønsker å arrangere et utdrikningslag der alt vi gjør den dagen er ting som hun vil sette pris på. Jeg merker at de andre deltakerne forventer at vi skal kle ut den kommende bruden, noe jeg syns vi ikke trenger. Er det vanlig å ikke kle ut bruden eller er det noe "alle" gjør? Har ikke vært i utdrikningslag før...
De tre gull Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg ga beskjed til min forlover om at blir det noe utkledning så tar jeg første og beste taxi hjem igjen... Det er da virkelig utdrikningslag - ikke utdritingslag.. Nei sånn der utkleding er harry og hører 80 tallet til.. Ingen av de andre utdrikningslagene jeg har vært i har bruden blitt kledd ut..
MintCondition Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Nei heldigvis fins det mennesker som ikke liket utDRITNINGSlag....fins mange andre ting man kan gjøre! *picnic *spa *hesteridning *bowling *teater *evnt. mer fartsfylte saker som helikoptertur og fallskjerm-hopping etc
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Jeg hadde et perfekt utdrikningslag da jeg skulle gifte meg! Jeg fikk ei t-skjorte det stod "sjefs-brura", de andre hadde også t-skjorter det var skrevet noe på men husker ikke hva! Også fikk jeg en rosa kow-girl hatt og en kruttlapp-pistol uten krutt... hehe Jeg liker heller ikke mye oppmerksomhet, men dette var helt greit! ;-) Så her ble det limousin-kjøring, go-cart, lunch, maling på kopper og til slutt hjem hvor jeg fikk massasje, middag og fest resten av kvelden! :-D
Anna Nym :o) Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Helt unødvendig å kle ut bruda. Hvem er det egentlig morsomt for? Syns det er mye bedre å gi andre utfordringer. Gjerne i form av diverse mimring om den tiden dere har vert venninner. Feks pakkelek eller at hver venninne gir en utfordring. På ett sted det ikke er andre tilskuere enn dere!! Og utfordringer som ikke er helt forferdelige for den det gjelder med der en kanskje må strekke seg litt.... Å gå rundt med slør er ihvertfall utrolig teit og harry!!! Det skal ihvertfall ikke jeg i mitt utdrikkingslag. Det er den eneste som er sikkert
krisb Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jeg ble skikkelig overrasket av gode venner igår, med mitt utdrikkningslag. Ble rett og slett henta på hytta og kjørt til kragerø og spa hotellet der. Og jeg fikk massajse, mens resten kosa seg i basseng. Vi spiste god middag og drakk vin, og hadde en helt strålende kveld i sola! Ingen som helst utdritning og annet tull, men en kjempekoselig kveld med gode venner! Akkurat sånn jeg ønska meg. Så fisk litt ut av bruden hva hun kunne ønske.. Ikke hør på alle andre, for det er viktigere at bruden er litt fornøyd også synes nå jeg. Så blir det uansett en super kveld for alle. Det viktigste er at gode venner er samla til en liten "siste" kveld med jentene
Brillefint - Jadda! Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 I mitt utdrikkningslag fikk jeg en tiara og et strømpebånd jeg hadde utenpå buksa. Hadde gitt klar beskjed om at noe tåpelige greier var helt uaktuelt, men dette godtok jeg. Vi var på spa, ute og spiste x 2 og på dildoparty (et ganske så uskyldig et). Hadde aldri trodd jeg hadde syntest et dildoparty var noe tess, men det var ganske gøy. Dessuten er det jo litt greit å få litt ny inspirasjon før bryllupet;)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Utdritning er bare teit og harry. Og med mindre bruden spesiellt har bedt om det, ville jeg droppet enhver form for slik aktivitet. Mitt syn på et utdrikningslag er at det skal samle gode venner i et koselig og minneverdig lag, der det skjer ting litt utenom det vanlige. Det er om å gjøre å få bruden til å kose seg mest mulig, ikke drite seg ut mest mulig.
erteposen + 4 Skrevet 28. juni 2009 #9 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har aldri gjort det, og jeg har vært forlover et par ganger for både jenter og gutter. En hadde på seg brudeslør da hun sto på vannski:) Det er jo en balansegang mellon bruden og lagets forventninger, men jeg tar mest hensyn til bruden samtidig som jeg forbereder gjestene og tar de med på råd.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 Kommer litt ann på hva dere skal gjøre da.. Noenganger er det greit at man skiller seg ut LITT slik at man faktisk har lov til å "drite seg ut" =) Selv ble jeg ikledd en t-skjorte og slør, trenger ikke være mer enn det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå