Gå til innhold

Molusker.. Noen råd!???


Anbefalte innlegg

Skrevet

MIn sønn på 2år har fått molusker under underarmen og i armhulen..

Hatt de ca.1mnd nå, men de siste dagene har han klaget over at det er vondt og går med armen opp til tider.. Litt rødt er det og blitt..

 

Noen råd om hva en evt kan smøre med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytt*

Skrevet

Hei :)

Begge mine har hatt mollusker.

Litt kinkig plass gutten din har fått de, men slapp av - de blir borte!

 

Det finnes en krem på apoteket som heter Inotyl som noen har ment skal hjelpe.

Vi brukte en dekkstift fra Bodyshop av merket TeaThreeOil. Denne inneholder denne oljen som skal ha god effekt på molluskene.

 

Lykke til :-)

 

Skrevet

Du kan også søke her på forumet på "mollusker" så kommer det opp maaaange tråder om emnet.

Skrevet

Takk for tips og råd!! :o))

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...