Gå til innhold

...og til uka er det meldt ennå varmere....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit.. Vi har et rent helvete her allerede med en ettåring som virkelig mistrives i varmen..

Skjønner ikke hvor vi skal gjøre av oss :-/

Skrevet

Enda varmere? Hvor da? Jeg kreperer snart... min høygravide kropp takler ikke varmen bra. Om det blir varmere tror jeg at jeg skal føde i ren protest! Hmpf.

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Djeeeees. 35 grader her i dag. Da blir det å kjøpe flere vifter i hvert fall, ungene sover jo ikke.. Tror jeg hadde dødd hvis jeg hadde vært høygravid i denne varmen, så all sympati til deg! Men ikke fød før du må da;)

Skrevet

Var både høygravid OG gikk to uker på overtid i den verste varmen ifjor, då du har all min sympati.

Det var det verste jeg noen sinne har verdt med om når det kommer til varme.

Skrevet

Skaff dere varmepumpe. Helt genialt nå når det er så varmt ute. Går inn og kjøler oss ned :o)

Skrevet

Jeg gikk bare fire dager over, men vi pusset opp samtidig i den verste varmen i fjor.. Fytti pokker altså, all sympati til deg!

Skrevet

Merket jeg begynte å bli nervøs da varmen kom iår. Minnene fra ifjor sitter hardt i, he he.

Skrevet

komme på ferie til oss Helene :D Her er det skygge uansett på ene eller andre siden av huset hele dagen, samt at jeg har satt opp vifte på barnerommet (som seff ligger på skyggesiden på kvelden). Litt vind er det også. gulljenta di kan plaske i det lille bassenget til Timian så mye hun vil assa :D

BTW.. kommer ned til deg med mer tekstil neste turen vi er hjemme :) Ryddet litt hos mamma i skapet hennes å fant mer du kan sy ting av :)

Skrevet

Fytti fy!! Og vi begynner faktisk å flytte på onsdag, Ikea, flyttelass osv. Jej... :( Heldigvis flytter vi til et sted med skyggefull bakgård, men helst skulle vi vært ved vannet, ja. Jenta på ett år storkoste seg på badetur i går, deilig å få kjølt seg skikkelig ned :)

Skrevet

Ser på yr at her på vestlandet skal det være 26 grader i morgen og gå ned til 18 på tirsdag. Sommeren er sikkert ferdig for vår del nå... sukk..

Skrevet

Så heldige dere er da! Her oppi nord er det ikke varmt. *Gledesegtilferie* Men sikkert ikke så greit med den verste varmen for de minste..

Skrevet

Flytt te nord norge!!!! he he

Ikke mye varmt her, på det meste i dag har det vært 13 grader her, MEN ikke har det regna og ikke har vi måtte hatt på jakke eller dress på så da e vi vel fornøyd..... Det e jo ikke været som gjør at vi bor i vår fanstastiske landsdel.. Kos dere m sol...

Skrevet

Huff ja, neste gang jeg er gravid skal jeg IKKE ha termin på sommeren, er helt kjørt i denne varmen, uvel og svimmel ogen gutt hjemme med høyfeber nå i flere dager...Det hjelper ikke at vi har sol heeeele dagen rett på stue og kjøkkenvinduene, sikkert over 40 grader inne.

Hadde ikke klaget om jeg ikke var gravid for vanligvis tåler jeg godt varmen og elsker å bade å sole meg:-) men håper faktisk snart tempen går ned med 10 grader....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...