Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Da har ferieukene begynt her i heimen. Det blir 4 uker bhg fri for Camilla, blir spennende å se hvor lang tid det tar før hun begynner å mase om å få gå dit, hun elsker bhg :-) Vi reiser inn i Sverige noen dager før turen går 1 uke til sørvestdelen av Danmark. Blir deilig. Etter Danmark blir det en tur hjemom Oslo for kontroll av meg og lille frø...før vi setter kursen mot Bergen og deretter Kristiansand. Så blir litt av en rundtur men vi tar oss god tid og stresser ikke :-) Håper alle sammen får en strålende sommer med store og små!! :-) Goood sommerklem fra Camilla og mamman
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Hei. Her skal det jobbes i enda tre uker før vi tar ferie. I år blir vi hjemme første uka av ferien. Får en del besøk fra Sørlandet og så skal vi på Madonna konserten. De siste to ukene blir vi på Sørlandet og besøker familie og venner. Jeg og Ole skal også noen dager til Stavanger,mens M blir igjen hos mine foreldre på hytta. I september skal jeg en uke på jentetur til syden. Blir mest sannsynlig Kreta..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. juli 2009 #3 Skrevet 9. juli 2009 Her blir det ikke ferie riktig enda, jeg må lære opp ny vikar x 2 og dermed utsette ferien litt. Kjenner jeg gleder meg til å få hjelp, det begynner å bli tungt å jobbe alene og aldri kunne ta fri til kontroller engang. Men bevares - jeg er heldig som er i såpass bra form og glad jeg kan jobbe, ihvertfall nå som det skjer så mye. Jeg skal få ny jobb igjen i løpet av permisjonen (i samme firma), så det blir spennende. Først skal veslemor og pappa'n ha en uke alene, så kommer jeg etter. Vi skal være en del på hytta, så blir det 1 uke Mallorca i august. Det blir så deilig! Tar bare 3 uker totalt, så overfører jeg resten til slutten av permisjonen. Jobber på spreng for å oppdatere CV og innhente attester og generell smisking ;-) så min hovedmål nå er å ha en bedre stilling når jeg kommer tilbake. Vi håper også på at vi finner et nytt sted å bo før babyen kommer, så alt skjer litt på en gang, men det er jo gjerne sånn ting funker. Gubben skal begynne å jobbe litt mindre til høsten, så jeg er superhappy for det :-) God sommer alle sammen! :-)
Endelig ny spire i magen Skrevet 10. juli 2009 #4 Skrevet 10. juli 2009 Oj det var litt rart å lese innlegget til Sanasol nå.... ting kan jammen forandre seg fort.... Her skal vi jobbe i en uke til. Så drar vi 3 uker til London, kjenner det skal bli godt være hele familien samlet igjen. Vi treffer nok ikke på el.løsning denne mnd men men vi får ta deg igjen når han kommer hjem c",) Vi har ikke så masse planer, men regner med at vi tar toget et eller annet sted og sover borte i 2-3 dager. Ønsker alle en riktig god sommer så håper vi snart solen kommer tilbake! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå