Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Min sønn har vært ute i solen i dag. Har fått et rølig og hissig/nuppete flammete utslett på rygg og bryst. Smørt mange ganger med cosmica solkremspray faktor 30. Er det soleksem? SMørt godt med aloe vera over hele kroppen før natten nå. Takker for svar;)
~sjiraff~ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 KAn være soleksem ja. Isåfall bør du bytte solkrem.
Lady81¤Alexander¤Tobias Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 ok, nettopp kjøpt denne... denne er jo uten parfyme og kjøpt på apoteket
~sjiraff~ Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 MAn kan få soleksem uansett hvor "bra" solkremen er. Og ofte går det over da man bytter merke. Jeg har selv fått soleksem av solkremer som er helt supe for barn i flg tester. Og det har sikkert like mye med hudtype å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå