Gå til innhold

Temperatur på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom til å tenke på temperaturen inne på sykehuset i denne varmen.

Tror ikke jeg holder ut hvis det er så varmt som det er nå og sykehuset ikke har noen form for avkjøling.

Så erfaring med temp inni på sykehuset?

Skal for øvrig føde på SØF, men regner med at det kanskje er noenlunde likt. Det finnes kanskje krav til slike ting på sykehuset osv???

Tror jeg dør på meg snart her i varmen......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis er det temmlig varmt -men det er det jo lite å gjøre med... Selv fødte jeg forrige gang med 42 grader på fødestua (rekordvarme i 04) Overlevde det også.

Jobber på lukket avdeling, og vi har kun to luftevinduer som kan åpnes 20 cm -rundt 35-40 grader inne, men veldig lite å gjøre med det...

Skrevet

De skal vel ha et fungerende ventilasjonssystem vil jeg tro.. Så tror det holder en viss grad der.. Så er nok ingen grunn til bekymring pga temperaturen:)

(samboer jobber som kjølemontør, og arbeider nemlig med og holde kjølemaskiner og ventilasjonssystem i orden på bl.a sykehus m.m, så regner med at det er likt over hele landet. Vi bor da i Oslo)

Men er HELT enig med deg!! tror jeg "dør" av denne varmen snart... puhhh!!!!

Skrevet

Men da kan vel ikke ventilasjonsanlegget ha vært i orden?? stakkars, det må da ha vært helt forferdelig å føde i 40 grader????

Skrevet

Ouf stakkars deg som måtte føde i 42 varme grader... Akkurat som man ikke har nok å tenke på da....

Men du sier det var fødestue? Det er kanskje litt forskjell på fødestuekrav og sykehus?

Hvertfall så er jo det sykehuset jeg skal på ganske pusset opp, så håper de tok med lufteanlegg i oppussingsbudsjettet.

Men men...

Ungen kommer jo uansett om det er varmt eller kaldt hun=P

Skrevet