Gå til innhold

Har hatt ei SVÆR måke i stua

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumme meg glemte å lukke terrassedøra når vi skulle ut idag. Når jeg kom hjem nå stod det ei SVÆR sjømåke på sofaen våres. Den har bæsja ut hele den hvite stoff sofaen våres, tvén, og hele gulvet + lekene til jenta mi.... Ååååå blir så forbanna. Er det lov å skyte sånne ekkle fugler?????!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hørtes ikke spesielt gøy ut... bare å skyte den ekle fuglen.. ingen som merker det like vel;-)

Skrevet

Ja når de kommer inn i stua er det lov å skyte de, er nok av måker fra før og ingen som vil savne den måka der!

Skrevet

Hehe, syns jeg ser det for meg.

Jeg hadde garantert ledd meg skakk hvis jeg hadde kommen hjem til det synet. Fikk en gang en kråke i stua og det skapte leven blandt selskapet, flirte så mye at jeg var støl i mange dager etterpå.

Vi hadde også skit overalt etter den sterkt forskrekka fuglen som ikke skjønte noen hverdens ting der den flakset fortvilt rundt i stua.

Min mormor etter den med kosten, min onkel hoppet rundt som en gal, veldig underholdene i allefall.

Skrevet

hahaha, ler bare ved tanken:-) hahahaha!!!

Skrevet

Jeg hadde rett og slett _dødd_ av REDSEL og SINNE...........................................................................................................................................................................

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Å herregud så ekkelt! Ææsj. Jeg ble angrepet av måker i forrige uke! Hakket meg i hodet..jeg hater måker. ;)

Skrevet

Uff da...skikkelig kjip det der.

Skrevet

Her stjal måka en biff fra grillen i kveld. Prøvde seg en gang til, men uten hell. Møkkamåker!!!

Skrevet

Ekkelt ja. Føler jeg lukter måke på lang vei. Var så redd at jeg lukka jenta mi inne på rommet mens jeg prøvde å få den ut med en stokk. Lure meg skulle prøve å lokke den ut med en brødskive på terrassen og kastet den ut der, men da kom det jo flerne måker.... Æssjjj. Mannen var ute så jeg måtte få naboen til å ta den ut.

Skrevet

Jeg som får panikk hvis det kommer en liten spurv inn når jeg er i butikker f,eks, hadde dødd av skrekk hadde jeg møtt ei MÅKE i stua, de er jo kjempestore og egentlig litt skumle ute i det fri også!

Jeg hadde ikke prøvd å få den ut engang, hadde enten prøvd å fått ta i en nabo eller sitti på verandan til mannen min kom hjem!

Skrevet

kunne jo kanskje prøvd å hive et pledd over den? Da kan den ihvertfall ikke bite deg! :-)

Skrevet

Usj... Du må vaske godt etter at den har vært i stua di... De er fulle av fuglelopper...

Jeg fikk en stor fugl inn på soverommet mitt en gang... Fikk panikk... Glemte meg under dyna lenge.. Før jeg tok mot til meg og fikk den ut...

Dagen etter så jeg ikke ut!!!! Hadde kløende sår over hele kroppen.. Bitt av fuglelopper som hadde havnet i senga mi...

Det er så ekkelt... blærgh!!

Skrevet

Æsj ja der sier du noe... Nekter å sette meg i sofaen nå. Får ikke vekk alle bæsjeflekkene heller.... Har sprita lekene til jenta mi og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...