Gå til innhold

Da ser det ut som om amminga er historie her hjemme :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiste på festival på torsdagen,og kom hjem fredags kveld,uten pumpa...

Fikk monster spreng hele torsdagen og fredagen,måtte håndpumpe ( gjorde det ikke så ofte da jeg ikke ville flashe puppene på festivalen hehe)

Nå er det LITE melk igjen...synes det er veldig trist egentlig! Adrian vil heller ikke ha pupp nå,tror det er varmen som gjør det litt og,at han blir for varm når jeg prøver å amme han,..

Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt trist og litt godt, dersom det ikke skjer for tidlig, da.

Jeg liker ihvertfall når kroppen min blir MIN igjen.

Skrevet

han er 6 mnd,så det er jo ikke alt for tidlig,men synes det er så koselig å amme :)

Og på så liten tid har puppene mine godt ned fra b til a hehehehe.skulle virkelig ønske de iallefall kunne holdt seg på en b haha :P

Skrevet

6 mnd er jo litt tidlig, da. Du kan jo få opp igjen produksjonen, se masse tips på Ammedebatten her inne. Mine favorittriks er litt rødvin og kanel, amme/pumpe ofte...

Skrevet

jeg er fornøyd med at jeg greide å amme så lenge,det fikk jeg ikke til med Emma..

Og han spiser så mye fast føde nå,at det er ikke så mye pupp han vil ha...men jeg legger han ofte til nå,for å få igang produksjonen igjen..

Skal titte på ammedebatten jeg :) takk for svar :)

Skrevet

Du kan nok få opp produksjonen hvis du og gutten vil :-) Men ofte er jo den første melka som er "vellagret" litt rar i smak tror jeg, i hvert fall var sjeldent gutten min noe ivrig på den ... så hvis du ikke har lyst til å slutte kan du pumpe eller håndmelke ut litt innimellom da og legge ham til ofte.

Lykke til :-)

Skrevet

¨håndmelker hele tiden nå,kommer fint lite ut,men jeg gir ikke opp :)

Skrevet

Ett glass rødvin (ikke mer) hver kveld i noen dager har hjulpet meg veldig..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...