Hierofanten Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Min 8 mnd gamle gutt reiser seg i sprinkelsengen sin og tygger maling av kanten. Har flere ganger i de siste dagene måtte ta malingsflak ut av munnen hans. Det er en helt ny seng som er hvit. Er det farlig om han får dette i seg? Er det noe man kan ha på kanten slik at han ikke klarer å tygge av malingen på den?
Hikken Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Ja, du får kjøpt kant på ikea og babyshop i hvertfall, iskkert mange andre steder også :-) Skal finne link jeg.
Hikken Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80117591 Sånn :-)
Hierofanten Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 Jeg fikk ikke linken til å virke. Vi har slik vanlig sengebeskytter som går rundt hele sengen nederst. Han tygger øverst på kanten på den ene langsiden av sengen. Finnes det noe å ha på den også?
Hierofanten Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2009 Nå virket linken plutselig! Var akkurat noe slikt jeg var ute etter. Takk takk!!
playground princess Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Vi hadde samme "problemet" som deg og jaktet på sånn beskyttelse. En leverandør av disse sa at dersom en kjøper og setter på selv må en være veldig nøye på at de blir festet skikkelig. Bare til info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå