Gå til innhold

Jeg er blitt fridd til !!!!!!!!!!!!:):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag på denne flotte solrike dagen dro mannen med meg på fjelltur, han sa jeg skulle få en overraskelse på toppen (for å få meg med, var i utg punktet litt negativ til å gå tur, var sååå trøtt etter jobb) Men fikk hvilt litt så bar det avgårde til et fjell her hvor man ser utover hele kommunen vår. På toppen lå det en pose (som han hadde sprunget opp med tidligere på dagen) oppi den lå det ringer, rose og jordbær, gjett om vi koste oss der oppe...:):)

Er 6+4 uker på veg nå, så har egentlig bestemt oss for å fortelle om graviditeten+forlovelsen når jeg er 12+5 (da har vi vært på ultralyd og det er bursdagen min) hva synes dere om dette??

Tenker det er gøy å si begge overraskelsene på engang, at vi faktisk har vært forlovet 6uker og skal ha baby:):) Viss ikke kommer vel folk vertfall til å mase/gjette at jeg er gravid nå!! Skal si ting har skjedd den siste mnd. dette hadde jeg ALDRI forventet av han.hehe;):)

Har dere blitt fridd til, hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER sååå mye Juliann!!!! Jeg er misunnelig ;) Drømmer om den dagen min kjære skal fri til meg.....håper det skjer snart....

Skrevet

Gratulerer:)

Blir nok en kjempefin overraskelse uansett når dere forteller det, men jeg holder med dere i at det er greit å ha sett den lille først:)

Skrevet

Ja, vi vil ikke si det til folk at vi venter baby før vi har vært på ultralyd i uke 12+5 og vet at det er friskt! Så kunne det jo passe bra og si det samtidig da tror jeg..;) Så vi skal ikke bære ringer før ultralyden er over! :) Så forteller jeg det til venner på bursdagen min!!

Skrevet

ååå,så romantisk da:-)) gratulerer så mye med begge deler.

håper herren her i huset også frir snart.(vi er prøvere)..:-)

Skrevet

Åh! Gratulerer. Måtte bare svare på meldingen din for jeg er også 6+4 idag nettopp blitt fridd til (17.mai). Det er så fantastisk når det skjer. Kos deg masse med frieri og graviditet, det gjør jeg. Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Gratulerer til deg også, så gøy:):) Hvordan fridde han da?

Idag er jeg 6+5, du da? når har du termin- har du vært hos legen? Jeg har termin 19.feb i følge babyverden, håper det blir en kjekke tid:) Skal til legen om 2 uker! Har bestilt tidlig ul når jeg er 12+5, så tenkte å vente med å fortelle både om forlovelse og baby til da. Dere da?? Har dere fått ringer å alt på plass? Mangen spm om graviditet når dere ble forlova?? Hehe:)

Har vært rundt over alt å sett på forlovelsesringer idag, tror vi ender med hvitt gull og jeg med diamant (tilbud på gull funn nå)!!

Skrevet

Han fridde bak kirken vi skal gift oss i:) Var veldig koselig. Fikk ring i hvitt gull med en diamant i midten. Tror vi ender opp med gifteringer i hvitt gull også. Terminen min er 21. februar i følge en eller annen enttside og 22. februar i følge legen min. Var hos han i forrige uke. Har fått fødeplass på Rikshospitalet og skal på UL der 14. september. Men tenkte å ta en privat en i uke 12 for vi greier ikke å vente så lenge. Det er i begynnelsen av august og sikkert midt i ferieavviklingen, så bør kanskje bestille snart. Har du fått fødeplass? Tips å søke tidlig hvis du skal føde i Oslo:)

Vi forlova oss 1,5 uke før jeg ble gravid og foreløpig ingen spørsmål. Bare mor og svigermor som vet det. Trenger noen å søke råd hos innimellom...

Skrevet

Så koselig da :) Gratulerer så mye!

Skrevet

og forresten...masse gratulerer til deg også. Leste at du var blitt fridd til å tenkte at det så mørkt ut her i gården, men sannelig skjedde det ikke allerede dagen etter:)

Håper dere fant noen fine ringer i dag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...