Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hva skal dere finne på i varmen? Alle vi kjenner er jo bortreist og vi skal bare være hjemme - mannen min jobber og har ikke ferie før i oktober...
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er student, så har sommerferie. Vi blir vel litt i Oslo der vi har all familie og venner.. Får besøk av en venninne og sønnen noen dager
MintCondition Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Vi har sommerferie/fødselspermisjon, og drar på hytta
Fire småtroll Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Her er de kommunale barnehagene stengt i 4 uker, et par av de største er "bare" stengt i tre uker... Mannen har fri to av de ukene og da skal vi en tur å besøke familien på andre kanten av landet. De to ukene jeg er alene med dem blir det noen besøk hos besteforeldre, noen turer i skogen (blåbærene begynner jo bli modne), noen turer til lekeplasser, fotballbaner o.l, og mange dager med bassenget i hagen. Det blir litt mye med alle fire som har så forskjellige behov på stranda alene, så det får vi ta i helgene når pappaen har fri..
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jepp, stengt fire uker pga ferie i juli:) Gjør ingenting det altså Bare lurerpå hva folk finner på
Fire småtroll Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Nei, i år som jeg har permisjon er det jo greit, men ellers synes jeg det er noe herk. Mannen min jobber nemlig i en bedrift som sommerstenger han også, men de stenger ikke før tredje uka i juli og er stengt i fire uker, så vi får liksom aldri tatt fire uker sammen hele familien... De årene jeg ikke får fire uker i juli jeg heller (vi må jo bytte på litt vi som jobber på min jobb) sliter vi skikkelig med den sommerstengte barnehagen som ikke passer med når vi får ferie på jobb Men jeg unner selvfølgelig ungene 4 uker ferie da, skulle bare ønske vi kunne bestemme selv når de fire ukene skulle være..
erteposen + 4 Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Vi skal være her i hele sommer, og vente på at tvillingene kommer. Vi vil ikke sende bort gutta våre, så faren er den som skal ha ferie med de. Eldstemann skal gå på teaterkurs, og minstenmann og pappa skal bygge garasje til bilene hans i den kalde kjelleren vår. Ellers blir det mye bading og turgåing. De kan ikke reise så langt bort fra meg, men de skal ligge i telt i nærheten. Vi har laget en liten "speiderleir" med bord og lavo, og der skal de ligge med beøsk av andre som er i samme situasjon.
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 28. juni 2009 #9 Skrevet 28. juni 2009 DET skjønner jeg Kristin1974.. Nå jobber jo ikke jeg og skal ikke gjøre det på en studn når tvillingene kommer og satser på at de vil være i denne bhg når de begynner i bhg også... Så da vet vi jo.. Men kan skjønne det blir iltt pes. Er litt pes nå også med avtaler jeg har i juli - ultralyd etc...
fox`y Skrevet 28. juni 2009 #10 Skrevet 28. juni 2009 hær er barnehagen til minste stengt i 2 uker i juli. så da drar vi til hjemplassen til mannen,han kommer heldigvis hjem til da så jeg slipper å ha ferie alene med barna. han har vært bort i 6 uker nå Ellers når han ikke er hjemme så tar jeg med meg barna på turer, svømmehall, koser oss i tunet, lekeland osv. de blir 2 og 4 år nå strax:) mange som er på ferie hær oxo men man må bare være litt kreativ å bruke de fine plassene i nærheten:) Liker ikke kjøre så langt med bil jeg så da koser vi oss på best mulig måte i nærmiljøet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå