Gå til innhold

Mannfolk altså!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor blir jeg hele tiden avvist av min mann?! Det virker som han gleder seg til å dra på jobb... Kommer ikke på noe jeg har gjort en gang!

Ikke så lett og være gravid når man har en mann som ikke bryr seg!!!

Noen med samme erfaringer?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg også føler meg ofte avvist av min mann. Han er typen som ikke viser følelser ovenfor meg, liker ikke holde han og stryke på ryggen og slikt... men barna er han veldig kosete med.... kunne veldig ønske han gjorde det samme med meg noen ganger. Jeg er nå gravid med vårt 2 barn og hans 3.... kjenner jeg blir overfølsom i forhold til dette nå, har prøvd å snakke med han om det, men ikke spesielt interessert...

så har nogelunde samme erfaring, men ingen gode råd... bare en trøstende setning om at det ikke bare er deg:-)

Skrevet

har også samme erfaring, men heller ingen gode råd...

Skrevet

uff... så deprimerende at det ikke er noe råd... nytter jo ikke snakke til disse mennene heller... for de liker de jo ikke-å snakke om ting.. arrrg

Skrevet

Heisann! HI her...

Så fint og se at det ikke er bare meg her i verden som "sliter" med en sånn mann. Han er bare plutselig blitt rar altså!! Meeen... Jeg håper at det går over, ellers så må jeg vel ta en prat med han.

Han var jo sååå glad når vi skulle ha et til barn, men nå virker det som om han driter i alt... Orker ikke bry seg om hvordan jeg har det, og bare sier at jeg er lat! Man trenger faktisk litt mere søvn den første tiden i svangerskapet!!!!

Kjenner hormonene mine flyter rundt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...