Gå til innhold

Noen som kan anbefale støvsuger ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal flytte og må kjøpe ny støvsuger, noen som kan anbefale

en som ikke koster en formue men er allikavel bra ?

Har astma og allergi og vet at sentralstøvsuger er anbefalt, men den

har jeg ikke råd til akkurat nå. Så er ute etter en helt vanlig støvsuger :)

Har 3 etasjer å støvsuge så er en fordel at ledningen rekker litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte akkurat denne:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000MN7rUypN?ProductID=bqvD4QFH.bMAAAEZlEsDp3pZ&CatalogCategoryID=BHTD4QFHxdoAAAEOyeI03xiL

Vil anbefale å kjøpe den på nettet for i butikken koster den 2500,- Den skulle være veldig sterk og ha lang ledning. Jeg er veldig fornøyd med den!

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Får ikke opp produktet, jeg! Vi skal også kjøpe ny støvsuger..:-)

Skrevet

Vi har en nilfisk vi da, er veldig fornøyd med den. Husker ikke hva den kosta, men ikke den billigste på markedet hvertfall. 2 eller 3 000 kr. Men den er kanskje litt tung dersom du skal dra den mellom 3 etasjer....

Skrevet

Vi har Miele, ikke den som heter superior, men den hakket under. Er veldig god :)

Skrevet

Det var jeg som la inn linken ovenfor..

Det er en phillips FC9171, gå inn på elkjop.no under støvsugere så finner dere den. På nett koster den 1495,- og vi ble anbefalt den fordi vi har et veldig tykt teppe på soverommet, og den skulle være svært bra. 2200 watt.

Som sagt så koster den 2500 i butikken, så ville kjøpt den på nett.

Skrevet

Du kan låne minstegutten min, han er en fantastisk støvsuger som spiser både hår, smuler, støv og det som måtte finnes på gulvet :)

Skrevet

Vi har en ganske stor og tung, men fantastisk god Nilfisk på jobb (institusjon), og da jeg skulle ha ny støvsuger hjemme for noen mnd siden kjøpte jeg Nilfisk hjemme også, en som heter Nilfisk Coupe Parket eller noe sånt:) koster rundt en tusenlapp, mens "storebroren" koster det tredobbelte, men begge er gode, sterke støvsugere, som er lette å flytte på og som rekker over et stort område:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...