camillaj81 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Vannet gikk kl to i natt og jeg sitter her uten rier enda. Vært på sykehuset, men hjemme på perm i noen timer nå. Skal tilbake og sove der i natt. De setter det i gang i morgen tidlig om ikke det skjer noe i natt. Endelig er ventetiden over:)
♥♀-♂-♀-♂-♀-♂♥ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Oi oi så spennende. Da har du jo lillenurk i armene straks. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå