mamma2010♂ Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Lurer på om noen her har hatt blødning i 1.trimester, som det har gått bra med? Jeg er 11+3 idag, og hadde begynt å slappe litt av i forhold til dette.. er så redd
Hotti Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 dette går nok bra skal du se.Hadde selv litt småblødning 2-3 gang i uke 8 og 12 og det gikk bra med meg er nå i uke 37..:-)
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg hadde blødniger ca en uke rundt uke 6/7 og noen ganger rundt uke 10. Har gått bra så langt her:D Er nå i uke 19 c",) Går nok bra skal du se. Jeg fikk beskjed om å ringe hvis jeg fikk feber i tillegg til blødninger, hadde jeg ikke det, så trengte jeg ikke bekymre meg så mye. Skjønner at du er nervøs. Selv hadde jeg en SA i november i fjor, så må si det har tatt lang tid før jeg har klart å kunne slappe av nå. Men det går nok bra, når jeg hadde SA så visste jeg det på en måte før det skjedde. Rar følelse. Noen ting bare kjenner man på seg
Gleder meg til høstbarn!!!! Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Hadde blødning i uke 12 noen dager, ganske kraftig også, men alt er bare bra her i magen! Nå 28 uker på vei!
Deputy Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Jeg hadde en kraftig blødning i uke 13. Ble helt hysterisk! Fikk komme til ultralyd og der va der en lys levende liten baby som sprellet i magen min. Jeg ble så glad at jeg bare gråt! Skjønner at du er bekymret, men som oftest går det bare fint Begynte på min 26. uke i dag og alt er i skjønneste orden
Snow78 Skrevet 29. juni 2009 #6 Skrevet 29. juni 2009 Jeg hadde ei uke med blødning i uke 6/7. Det var ikke mer blødning enn at jeg brukte truseinnlegg. Jeg hadde ingen spesielle smerter tilknyttet dette og tenkte at det kunne være en festeblødning eller en liten "mens". Tok aldri kontakt med lege fordi jeg følte meg ganske rolig rundt det hele. Er i dag 16+5 Det er mange som har blødninger som det går bra med, men det er også de som blør pga abort. Så hvis du er veldig bekymret så er det bedre for både deg selv og din baby at du sjekker det ut For da vet du at du kan slappe av litt igjen rundt det hele
Tigerpote Skrevet 29. juni 2009 #7 Skrevet 29. juni 2009 Jeg har hatt blødninger i både 1. og 2. tri, og alt har gått fint. Jeg er nå i uke 26, og har stooor mage:) De vet ikke årsaken til blødningene, men det kan være fra morkaka mi som ligger langt ned. Eller det kan rett og slett være blodkar som sprekker. Men blødninger skal alltid sjekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå