awenka84 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har ikke peiling på vogner. Og har i utgangspunktet tenkt meg en simo vogn i en nøytral farge. å gammel klassisk vogn. Noen som har gode råd hva jeg bør se etter når jeg vurderer kjøp av vogn.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article434914.ece Her er en test på barnevogner. Du finner også tips her. Testvinneren er en emmaljunga, og er veldig populær Selv, gjør jeg det enkelt og kjøper igjen vogna som søstra mi brukte til sin sønn for 3 år siden. Den er brukt av et barn før det også, men er like fin. Det er en Simo vogn. Den er god å trille, også sparer jeg litt penger som jeg kan bruke til anna utstyr til babyen:-)
gravid-81 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Det er sikkert mange meninger om hva man bør se etter, men det jeg har tenkt mest på er at vogna ikke skal være for tung (da tenker jeg på at man sannsynlighvis skal løfte denne inn og ut av bil ev, inn og ut av buss) , lett å trille (også på ujevnt underlag, ville ikke ha trehjuling), at den ikke tar hele bagasjerommet!! Og selvfølgelig at den er sikker og fin å se på:-) Jeg har falt på Emmaljunga city cross- den som vant testen som er nevnt over. Kikte i første omgan på denne fordi den vant og at det var ei sikker vogn. Men den oppfyller også de andre kriteriene mine så da blir det nok den:-) (dette er egentlig "sportsvogn" beregna fra 6 mind, men med city bag kan du bruke den fra 0 mnd) Jeg var å "prøvekjørte" den på Olsen for ei stund sia og prøvde da blandt annet ei ligenende brio vogn, kjente tydelig forskjell på de to. EJ var mye lettere å trille. Det er no lurt å ta seg noen runder rundt i butikkene å kikke og prøvekjøre vogner som du liker! Husk noen vogner kan ha lang leveringstid, spesielt nå på denne tiden pga sommerferei på fabrikkene og overgang til nye modeller. Lykke til med valg av vogn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå