Gå til innhold

Kypros, Sandy Bay, tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise dit om to uker :) Noen som har vært på Sunwing der og kan dele erfaringer med meg?!

Gleder meg, men gruer meg til varmen...Reiser m to barn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Vi var der for 2 år siden. Gutten vår var da 2 1/2 år og vi var der i 2 uker. Vi var veldig fornøyd med hotellet. Barna spiste "gratis" og alt var veldig fint lagt til rette for dem (2 barnebasseng, hvis ikke det var 3, barneklubb, show på kveldene både for barna og de voksne. Veldig god mat på både resturanten Fino og den ved bassengene. Spiste lunch der nesten hver dag. To helt greie strender like ved hotellet. Vannaerobicen likte jeg også ;)

Det er ikke så mye spennede akkurat rundt hotellet, noen typiske "sydenbutikker" og noen ok resturanter. Men det tar ikke mer enn ca. 15-20 gåtur inntil Aya Napa. Der har de mange bra restauranter. Hvis dere liker thaimat, er det et par der som må prøves. De står nevnt i infoen vi fikk fra Ving. Noen restauranter har leke plasser og det er kjekt når man reiser med barn.

Det eneste negativet er prisene. Det er så og så norske priser. Og ja, det var varmt. Men så lenge man kan avkjøle seg i vannet og på rommet så går jo det fint :)

Ha ein fin ferie :)

Skrevet

Hva vil du ha tips om og hvor gamle er barna?

Som det sies over her et strendene og anlegget fine.

For oss tar det mer enn 15 min inn til selve sentrum, iallefall til sentrumskjernen, så vogn er best - også for litt større barn (eks. 3-åring).

Men senteret leier ut traller, selv om de trolig må forhåndsbestilles - iallfall for å være sikker på å få.

Har du baby/ettåring el, er det lurt å ta med babygrøt og uparfymerte våtservietter. Men utvalget av babyfrukt på glass er bra. Vi tar alltid med en rull med poser (eks. 3 liters) til å forseile bleier i. Babytepper av type helseteppe er også lurt, for som regel får en voksenlaken ol. til barneseng.

Har du litt større barn er det kun et kort busstur til et svært badeland, og det finnes også flere andre opplagte turer som er barnevennlige.

Spør evt. mer direkte, så kan vi svare deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...