Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg er alene med barnet mitt på 2år. Det ble slutt mellom meg og BF da jeg gikk gravid. Han har alltid vært på og av ift samvær. Vi har hatt vanlig samværsavtale siste året, og den har han fulgt- med mindre det dukker noe kjekkere opp, som fester, ferier ol. Da forventes det at jeg stiller opp, han spør ikke engang, tar det bare forgitt. I fjor reiste han 4uker ¨på sommerferie, klagde over dårlig rå, og kunne ikke betale barnebidraget. Han dukket ikke opp i bhg for å hente henne til samværshelg, da de ringte han sa han "nei, jeg er på ferie". Hadde ikke nevnt det med et ord til meg. Så da var det bare for meg til å ordne meg fri fra jobb, så jeg kunne være hjemme med henne. Er det foreldremøter i bhg, skal du være sikker på at han lover å være med, men ikke dukker opp likevel. Så blir jeg sittende der som en idiot. Som f.eks for 3uker siden. Men er det påske, jul, burdagsferiringer så vil han veeeldig gjerne ha henne. Da er jeg kjempe kjip som ikke gir vekk mine samværshelger, enda det ikke "faller" på hans dager engang. Så på torsdag da, han leverte henne etter samvær, "eh, ja forresten, jeg drar til spania i 3 uker, reiser i kveld". Jeg hadde ikke hørt et ord om det. Der går to samværshelger. Jeg jobber hver fri helg, og må nå ordne meg fri igjen. Så sa jeg at nå var det nok, han kunne ikke styre frem og tilbake, droppe henne når det dukket opp noe kjekkere, og ville ha henne når det er gøy (jul, påske, bursdager, 17mai osv). Jeg fikk litt blod på tann og sa "men det er greit det, jeg har henne selv nå når du er vekke, men å ha henne på julaften kan du bare glemme" (hans tur i år). Han mente jeg var veldig urimelig, Men siden han ikke var villig til å ofre ferien sin, så sa han at det var greit. Regner med det blir et helvete til jul uansett, for da lyver jeg vel. MEN- er JEG urimelig?!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 jeg synes ikke det , sikkert ikke noe godt for datteren din heller at faren alltid lover og lover men skjer aldri noe ,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå