Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Det er vel ikke noe som skjer der nede, er det vel ? tenker på bråk og slikt. var der for 8 år siden. kjempefint. kan gravide reise dit tro ? håper noen har peiling.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Hvor i Tunisia skal du? Jeg var der i fjor, + en sommer for noen år siden. Likte meg ikke der i det hele tatt. Grusomt, og langt ifra fornøyd. Nå var ikke jeg gravid i fjor da. Hvor langt er du?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Har ikke bestilt enda.. var i sousse sist.. et svært flott hotel på stranden. jeg er i uke 18.. er vell rondt 20/21 når vi har tenkt å reise da. litt skumle trange gater åsånt da... men var fornøyde vi.
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Hmm, jeg kan ikke huske å ha hørt noe spesielt om Tunisia hvis en ser bort fra Amnesty rapporter om manglende ytringsfrihet og bruk av tortur ... men det har som regel lite å si for turisme. Ellers er dette sikkert en grei side å lese gjennom: http://www.aftenposten.no/reise/landsider/?landId=1308
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Synes du skal reise jeg da. Du kan jo høre med legen din om det er noe spesielt du bør tenke på før du reiser? Nå må man vel vaksinere seg? Vi ga blaffen i fjor, men man skal visst ta en sprøyte eller to. Jeg sitter her som en hval, uke 35 med tvillinger. Klarer knapt å gå. Dra på ferie mens du kan
tenkemye Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 ja må høre angående det i så tilfelle stakkars deg da...men du er heldig som er lengre enn meg. hoho
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Ja, sånn sett så He he. Jeg blir satt igang i uke 38, så ca 3 uker igjen nå. Får bare holde ut
Gjest ->>- Skrevet 28. juni 2009 #8 Skrevet 28. juni 2009 Like trygt som ellers. Hadde vært litt skeptisk som gravid, siden Nord-Afrika antagelig har den høyeste forekomsten av mage-/tarminfeksjoner av alle klassiske sydensteder - Thailand og Mexico inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå