Gjest Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Noen som vil anbefale meg noen bøker? Alt vi har er veldig utlest og jeg merker at han trenger noe litt mer avansert enn det jeg har liggende, he he. Hva synes (syntes) toåringen din er bra?
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Da skal jeg låne et par på biblioteket og sjekke om de faller i smak. Takk for tips.
flypapir Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Emma og Thomas bøkene var også veldig populære her da hun var på den alderen, så de bør du prøve.. Ellers likte/liker hun Ludde bøkene, bøkene om Ingrid, Karius og Baktus, Mamma Mø bøkene. Nå er jenta mi 3,5år gammel og har lenge vært veldig glad i å lese eventyr. Har en serie eventyrbøker med store bilder, og de leser vi i hver kveld..
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Mamma mø er jo festelig, den har jeg lest for tantebarn. Kanskje vi skal se om han er stor nok for mamma mø nå :-) Ludde bøkene kjenner jeg ikke, men de har det sikkert på bibilioteket her også. Tusen takk for fine tips.
flypapir Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Kan være litt tidlig med Mamma Mø ja.. Men kanskje Albert Åberg funker? Utrolig hvor fort man glemmer hva som gjelder i de ulike alderne altså..:S
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Albert Åberg er kanskje smart. Min lille røverunge burde kunne relatere til mye av innholdet i historiene, men jeg prøver Mamma mø også.Han er jo helt kufrelst etter at vi har vært på landet hvor han fikk hilse på ekte kyr :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå