Francina 2 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hei, Kan dere gi meg noen tips og råd til flyreisen. Skal bare fly innenlands altså, men har aldri fløyet med barna mine før, de er snart 1 år og 3 år. Kan man ta med en boks med ferdigblandet Nan gjennom sikkerhetskontrollen? Og hvordan er det å sende vogna, har en 3-hjuling....
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Mat og drikke til den minste er ikke noe problem. Bare vis fram melka i sikkerhetskontrollen. Det er greit å sende vogn, men det er lurt å pakke den litt inn, gjerne beskytte hjulene, for det går fort litt hardt for seg og reiseforsikringen dekker ofte ikke skader på vogn.
flypapir Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hvis de bruker smokk kan du la dem ha den ved take off og landing. Det hindrer ofte at de får dotter i ørene, noe som kan være smertefullt. På små babyer anbefaler de at man ammer, så det hjelper sikkert med en flaske også.. Ellers ville jeg anbefalt deg å ha med noen småleker, f.eks bøker, tegnesaker/tegnetavle, en boks plastelina. Ting uten små deler er praktisk... Jeg ville også tatt med noen spiselige bestikkelser, f.eks en pakke kjeks, en juiceboks ol.. Dersom dere har det er det jo genialt å kunne ha med en bærbar dvd spiller. Lydbok til eldstemann kan også funke veldig bra (kan lånes på biblioteket). God tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå