Gå til innhold

Har du tips til flyreisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Kan dere gi meg noen tips og råd til flyreisen. Skal bare fly innenlands altså, men har aldri fløyet med barna mine før, de er snart 1 år og 3 år.

Kan man ta med en boks med ferdigblandet Nan gjennom sikkerhetskontrollen?

Og hvordan er det å sende vogna, har en 3-hjuling....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat og drikke til den minste er ikke noe problem. Bare vis fram melka i sikkerhetskontrollen. Det er greit å sende vogn, men det er lurt å pakke den litt inn, gjerne beskytte hjulene, for det går fort litt hardt for seg og reiseforsikringen dekker ofte ikke skader på vogn.

Skrevet

Hvis de bruker smokk kan du la dem ha den ved take off og landing. Det hindrer ofte at de får dotter i ørene, noe som kan være smertefullt. På små babyer anbefaler de at man ammer, så det hjelper sikkert med en flaske også..:)

Ellers ville jeg anbefalt deg å ha med noen småleker, f.eks bøker, tegnesaker/tegnetavle, en boks plastelina. Ting uten små deler er praktisk...:) Jeg ville også tatt med noen spiselige bestikkelser, f.eks en pakke kjeks, en juiceboks ol..

Dersom dere har det er det jo genialt å kunne ha med en bærbar dvd spiller. Lydbok til eldstemann kan også funke veldig bra (kan lånes på biblioteket).

God tur..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...