Gå til innhold

Keisersnitt i uke 35 fordi baby ligger feil og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..trykker på lungene til mor så det er "vanskelig" å puste innimellom?

Er det ikke litt "risky" å ta keisersnitt pga det?? Så tidlig? Det er jo ikke noe farlig, bare slitsomt for mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom legene anbefaler keisersnitt så tidlig som i uke 35 er jeg rimelig overbevist om at det er bedre grunner til det enn at "mor er litt sliten."

Skrevet

Det kom litt feil ut...hun er en venninne av meg og sier det selv. Ikke at hun er sliten men at det er slitsom for henne når babyen ligger slik en hel dag og hun sliter med å puste. Hun var på sykehuset for noen dager siden fordi hun ikke visste hvorfor det var tungt å puste og de fant ut etterhvert at det var pga. hvor ungen lå og de sa at "om det skjer igjen kommer du bare tilbake og vi tar keisersnitt".

Jeg syntes bare det er litt vel tidlig? Pga. DET?!

Skrevet

Jeg tok keisersnitt i uke 35+2. Gikk som smurt ;) Fikk en frisk gutt på neste 3kg, han var litt større en gjennomsnittet.

Han var jo egentlig premature, men blei med en gang lagt sammen med de andre babyene som var født til termin. Han var helt lik, bare litt mindre. Hehe :)

De sier jo at det er prematur til uke 37.. Å ta keisersnitt to uker før gå nok veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...