Kamomille Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hjeeeelp! har forsøkt utallige canesten kurer- men det hjelper bare for en kort periode. virker som det ikke tar hele svineriet! Finnes det noe annet å få kjøpt uten resept? Legen min har ferie og jeg har lite lyst til å gå til vikarlegen...
It's all about me Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Tar du den 1dags-kuren med en stikkpille, eller den med flere i. Har du ikke prøvd den over flere dager burde du prøve den, den virker bedre. Hvis ikke finnes det en kapsel du kan svelge for de skikkelig ille tilfellene, men den er reseptbelagt.
Misti Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Om du og mannen har sex så må dere huske at han må smøre seg han også...
Gjest Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Er noe som heter noe lignende til Prevanyl (husker ikke helt nøyaktig), blå, hvit og lilla(?) eske. Den er reseptfri og tok knekken på soppen for meg etter 5 canestenkurer ikke hadde klart det. De canestenkurene jeg tok var sånne med 6 stikkpiller og mannen ble behandlet også, men det hjalp ikke likevel.
Kamomille Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2009 takk!! Iler til apoteket i morgen:) Har forøkt de reseptbelagte pillene før, og de virker som bare det. men så er de reseptbelagte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå