Gå til innhold

Noen her som har glemt ungen sin noen plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En leser jo om folk som glemmer barna enten i bilen,i barnehagen,hjemme o.s.v,

Er det noen som har opplevd det?

Jeg har hørt om ei nybakt mor som glemte ungen på butikken.

Satt vognen ved innganger,handlet og gikk ut og startet hjemturen.

Så kom hun på at hun hadde glemt ungen og løp tilbake.

Ungen lå i vognen og sov på samme plass.

Hun var vist kjempeflau da hun sa til kassedamen at hun hadde glemt no .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men jeg har drømt at jeg har glemt dem....

Skrevet

Nei, men vet at mannen til en kollega klarte å kjøre hjem etter å ha vært i byen med jenta på 10 i bilen og gutten på 7 1/2 etterlatt i byen. At gutten var glømt i 25 km og en halv time, og først da kona spurte etter ham, kom det "Å, ja, ......, hvor er han??".

Det som imponerte meg mest var at ingen av dem fikk panikk!

Skrevet

Nei. Men noen ganger når jeg skal ut og handle på en lørdags morgen, så på veien til butikken kan jeg oppdage at jeg ikke har med gutten min. Får da panikk og løper hjem igjen. Låser meg inn...og roper på gutten. Bare for å huske at gutten var ikke hjemme den dagen, men hos mormor eller hos far.

Skrevet

ikke riktig, men har glemt av barnevogna mellom noen reoler på butikken, husket ikke hvor jeg satte vogna en gang.. heldigvis hadde pappaen minstemann på armene... puh..

Skrevet

Ikke jeg ,men moren min glemte søsteren min utenfor sten&støm når hun var baby .Når søsteren min var baby var det vanlig å sette vognen utenfor butikken .Mamma satte vognen utenfor ,gikk inn og handlet og satt seg på trikken ,når trikken hadde kommet halvveis hjem ,kom hun på at hun hadde glemt søsteren min .

Hoppet av trikken og løp alt hun orket ned til sten&støm og hentet henne .

Hun har aldri glemt noen av oss etter det .:)

Skrevet

Ikke direkte glemt ungen, men glemt klokka, slik at jeg ble ringt opp av barnehagen da de stengte;) Tenkte ikke på det den dagen, for det hadde vært så mye stress, og klokka gikk litt fortere enn jeg trodde.

Skrevet

Nei, jeg har aldri glemt mine barn.

Men min svigermor glemte sin sønn på butikken da han var barn. Oppdaget det på vei hjem, og fikk snudd i en viss fart:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...