awenka84 Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 JEg holder på å dø av varme. Har aldri før vært plaget av varme. Nå synes jeg egentlig det er irriterende at det er så varmt. Føler jeg ikke har noen klær som passer, føler meg svær(magen har blitt diger) og i tilegg er jeg terkt plaget av pollenallergi... Ble visst en liten klagetråd. hehe.. andre i samme situasjon= så kan vi syte sammen;)
Ruska67 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Jeg elsker egentlig varme... men nå trives jeg faktisk best under parasollen... Dette er mitt fjerde svangerskap, og det tredje sommersvangerskapet. Synes ikke å huske at varmen var like heavy de andre gangene??? Enda da var jeg fire og åtte uker lenger enn jeg er nå... Og det var også veldig varme sommere... Ja, ja... kan det være alderen, mon tro? Vel, vel, samme hva det er! Jeg har det veldig bra under parasollen, jeg - men snart må jeg nok en tur på stranden for å tilfredsstille den snart 10 år gamle damen i huset... :-)
awenka84 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Det blir vel bedre når det blir passelig temperatur ti å bade i vannet. Da får en avkjølt seg litt:) Jeg hadde planer om å reise til syden. Men tror jeg dropper det.
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Er jeg ikke på stranda og får avkjølt meg i vannet, avkjøler jeg meg inne med aircondition. Det er deilig å ha aircondition i denne varmen:-) Jeg klarer bare varmen i små doser.
awenka84 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2009 på in kjøpeiste står aircondition på førsteprioritet. Er så varm atte.
Mammaen&Emil Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Hehe, nett som å lese om meg sjøl Er dødsirritert på varmen, vil heller ha minusgrader. Til vanlig elsker jeg å sole meg, men nå orker jeg ikke.... Og har absolutt ingen sommerklær og alt er berre varmt... BLÆ! menmen, ser ut som at det ikkje skal vare så altfor lenge (heldigvis)
awenka84 Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 29. juni 2009 godt flere har det sånn som meg:) for en forferdelig natt..
Snow78 Skrevet 29. juni 2009 #8 Skrevet 29. juni 2009 Jeg elsker sol og varme, men for en gang skyld synes jeg det blir for varmt, selv under parasollen. Ikke har vi aircondition/varmepumpe til å kjøle ned huset med.... men vi har kjøpt gulvvifte på Europpris til kr 229,- og DEN gjør susen Den går for fult om dagen og jeg hadde nok ikke overlevd uten den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå