Lille diamant Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Testet positivt 20.juni, og nå er jeg 4+5 idag ifølge babyverden. Så ønsker meg selv velkommen til dere, og håper jeg blir her til uke 12 Har ikke så veldig mye symptomer, men nok til at jeg mistenkte at jeg var gravid. Har veldig ømme pupper, og blir kvalm når jeg ikke spiser regelmessig. Og er litt mer sliten enn vanlig, og har oppblåst mage. Og for å ikke glemme humøret som svinger veldig, stakkar samboeren min :S. Men er veldig glad, og littegran nervøs...er egentlig veldig uvirkelig at jeg er gravid, da dette er første gang Er det flere som testet positivt 5 dager før ikm forresten? Var på ettermiddagsurin ser dere, og er derfor litt nervøs for at det skal være tvillinger..har mange i familien ;o)
lovise78 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Gratulere! Deilig følelse å oppleve positiv test! Jeg er 4+1 idag, og testa positivt også fem dager før, og kvalmen og uvelheten er alt på plass... men kalger ikke:-) Jeg mistenker at jeg kanskje har hatt el tidligere, siden jeg testet positivt så tidlig. Håper vi blir her de neste ukene:-) Lykke til!
Florena- 15.03.10 Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer, æ testa positivt en uke etter EL, og nå har jeg 5 svake positive tester. Barnefaren synes vi skal vent å se det an til æ er flere uka på vei, før vi juble.
You can call me Dårris Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer:) Det er klart det kan være tvillinger, men det er langt fra sikkert:) Uansett så tror jeg faktisk at tvillinger er helt topp jeg, selv om jeg tenkte som deg før jeg var på ul;) Lykke til med svangerskapet!
Lille diamant Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2009 Gratulerer til dere også!! For en spennende tid vi har foran oss da Jeg blir selvfølgelig glad for tvillinger også, men det er alt for overveldende å tenke på enda ;o) Har nok med å forstå at jeg virkelig er gravid..hehe. Så får ta det som det kommer, og så håper jeg det går bra med alle spirene våre Når har dere temin da? Foreløpig så er min 4.mars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå