Ksenia & Anjem Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Da tenker jeg på leker, klær, dilldall. Er det hver gang dere er ute? Jeg synes gutta mine omtrent får noe hver gang jeg går ut. Enten det er sommerklær, en is eller hva som helst annet. Er dere strenge på det eller litt mere løsslupne slik som meg?
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Hver gang vi er ute =0) eeeeeeeelsker shopping og eeeelsker shoppe til prinsessene =0) Man skal nyte livet og har man penger så hvorfor ikke =0)
Mrs. Bouquet Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Altfor ofte, det renner snart over her av ting, må ta meg sammen.
Ranveig R Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Er frykteleg sjeldan på shopping. Når eg er det så er det fordi dei små treng noko, og dermed kjøper eg ting til dei då. Sjeldan/aldri noko "dill". Ungane har egentleg det dei treng, men viss vi handlar med mormor eller oldemor skjer det ganske ofte at dei kjøper klær (mormor) eller leiker (oldemor). Men når eg handlar mat med begge dei søte små (prøver som regel å unngå det, men av og til må ein) hender det at dei får ein is, spesielt no som det er så varmt )
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Det blir jo en del is nå i varmen, men når det kommer til klær og leker blir det kjøpt når det trengs. Besteforeldre skjemmer litt bort på lekefronten men det er nå deres " jobb" ;=) Jeg er heller litt streng, vil ikke ha bortskjemte barn som får alt de peker på.
hit og dit Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Eg er ganske kjip til vanlig. Kjøper sjelden noko og har sjelden overskudd eller tar meg tid til shopping. Klær kjøper eg når me er heime i norge: august og januar/februar, leiker har me kjøpt inn litt når me ser det er på tide å bytte ut babyleiker med større leiker, eller no som det er ferie fra barnehagen så fekk me meir behov for aktivitetsleiker og badeleiker. Når eg stod eksamenane mine i vår så kjøpte eg med litt til ungen heim. Ei dukkevogn, ei bok, pose ballonger, såpeboler etc. Ho har relativt lite leiker og klær, samanlikna med kva eg ser andre har, men jaggu har ho nok. Det er ikkje for å vera snusfornuftig eller noko, me er berre ikkje på shopping. Det er så kjedelig, tidkrevande og slitsomt.
hit og dit Skrevet 28. juni 2009 #7 Skrevet 28. juni 2009 Is eller juice kjøper me kvar fredag på veg heim fra barnehagen, men ellers så har eg med meg ei kjip banan ho kan spise på vegen heim ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå