Mammaioktober Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Hvordan var det? Jeg skal på det på mandag!! =D=D
Aliane Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Var en stooor opplevelse! Og vi fikk veldig fine bilder og film av babyen :-) Bare å glede seg!!
Lilli med småtrolla Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 En helt vanvittig opplevelse. Pluttselig gikk alt mer opp for meg =) Man kan se så mangen detaljer. Vi fikk alt med oss hjem på dvd, og det har vert så gøy å se på i ettertid! Kjempestas og vise til eldre besteforeldre og oldeforeldre, som ikke kan forstå hvordan det er mulig å filme inni livmoren! Jeg var i uke 23. Da hadde forsatt ikke babyen dannet det fettlaget som skulle gjør hun søt og baby-lubben. Så kanskje det kan vær greit å forberede seg på at babyen er spinkel og det kan se ut som om øynene står litt ut. For alt i verden, en utrolig flott opplevelse =)
Mammaioktober Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 Åååå! Jeg gleder meg sånn Hvordan var det i forhold til å se kjønn? Ser man det tydeligere....?
Lilli med småtrolla Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Vi fikk vite 100% sikkrt at vi får jente. Veldig tydlig og se, til og med for oss uprofesjonelle Men jeg har hørt om folk som har bommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå