snuffe Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 [email protected] - men jeg hadde ikke forventet noe svar fra den kanten de første åtte-ti ukene...
♥2 små gull♥ Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hvis du ser 3-4 cm. over dette innlegget står denne teksten: "Ps. Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected]"
anonyminos Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2009 sendte mail til den adressa der for 2 uker siden, men innlegget blir jo ikke slettet:( er derfor jeg spøør dere:)
♥2 små gull♥ Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 De er på jobb 1-2 ganger i mnd. på dette forumet har jeg fått inntrykk av, så her kan man poste akkurat hva man vil. Ingen regler som trenger å overholdes Du kan jo prøve å skrive et innlegg på "ris og ros" forumet, hender de gjør noe med saken da.
Småtorsk Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Jepp, når en ser på en del av innleggene her, er det tydelig at BIM dessverre knapt modereres. Hvis du vil ha egne innlegg sletta, er det greit å huske at du ikke har rett til det, juridisk sett. Det som publiseres på forum regnes som "offentlige ytringer" på lik linje med f.eks. leserbrev i avisa, og et forum kan nekte å slette om de vil. Men et forum BØR modereres aktivt og sjikanerende meldinger, trolling og lignende bør slettes for at debatten skal kunne fungere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå