Gå til innhold

Noen som har vært på 3D ultralyd i uke 25 ca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det? Jeg skal på det på mandag!! =D=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor mye må du betale for det?

Skrevet

tror det er rundt 800-900 ca

Skrevet

Jeg var på tidlig ul å betalte 500.

Er det noen spesiell grunn du skal på 3D eller bare for spenningens skyld. Er litt missunnelig;) Har og lyst. Men tror jeg må la være pga økonomiske hensyn.

Skrevet

Jeg skal til torsdag, og gleder meg sinnsykt!!! Blir så moro å se!! Da er jeg 27+2 på vei. Hvorfor skal du ta 3d? For oss er det hovedsaklig for å se kjønnet, for de så det ikke på ordinær ul. Og skiller såpasst lite i pris på 2d privat og 3d privat, så da valgte vi 3d. Blir så spennende å se:) Skriv om hvordan det var og legg ut bilder!!!

Skrevet

Jeg drar fordi jeg har lyst :) Blir liksom en litt sånn once in a lifetime experience, og spennende. Hvorfor ikke gjøre det. Hehe. Og så har vi lyst å prøve å se kjønn. Fint å ha bildene og videoen i ettertid også.

Skrevet

Hei! Titta innom her fra 3 tri, og måtte bare svare deg:) Jeg var på 3d-ul på Oslo city legesenter i uke 25 - også bare for moro skyld (siste sjanse siden jeg ikke tenker å få flere barn nå). Var en flott opplevelse som absolutt var verdt sine 1200 kroner!! De starta med vanlig ul for å forsikre seg om at alt var i orden før de slo over til 3d. Kjempegrundig sjekk også, fikk vite alt mellom himmel og jord, både om barnets helsetilstand og om morkake, navlestreng og masse annet! Og så fikk jeg meg en skikkelig overraskelse i tillegg, fordi jenta jeg trodde var i magen (de sa det på ordinær ul) viste seg å være en lillebror til ;-) Er morsomt å se hvor lik han er den yngste vi har fra før! Ser stadig vekk på både bilder og film, og er unike minner å ha - både for oss foreldrene og seinere for lillemann i magen! Kos deg!!

Skrevet

Gøy :) Vi har også fått vite at det er jente på ordinær ultralyd, så blir spennende å se hva de sier idag. Hehe. Så det viste seg å være en gutt altså? Var det mye lettere å se det på 3D?

Nå gleder jeg meg skikkelig altså.

Skrevet

Nå har jeg vært der :) Det var skikkelig moro!! Vi fikk vite at det var en jente, som de også sa på ordinær ultralyd. Vi fikk se at hun gapte, og klødde seg, og hoppet rundt der inne! Et riktig lykketroll :)

Skrevet

var det noe annt enn ailien eller skjellettet fra ordinær ul??

Skrevet

Så gøy! Du må legge ut bilder på profilen fin, så vi kan se:) Gleder meg innmari til torsdag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...