Gjest Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har hormoner så det holder. Blir sint for minste ting og gråter veldig fort. Skal ingenting til før tårene kommer. Prøver å slappe av og puste rolig når jeg har det på det verste. Min mann er redd for at når hormonene er på det verste, så kan det skje noe med den lille i magen. Jeg prøver å beherske meg, men det er ikke lett. Aldri vært så ille før.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Tror nok lille i magen er trygg selv om hormonene er på sitt verste... Jeg griner for ingenting...helt grusomt, men er ikke noe å gjøre med egentlig..Må vel bare la det gå sin gang å håpe det går over...FORT!
paper Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Heisann! Jeg er og fryktelig gråtelabil for tida...tror det er en kombinasjon av at jeg er sliten ,gravid og varmen...er strax 10u og det tar på og ikke kunne fortelle noen om graviditeten..,venter til etter ferien her. Prøver å holde ut som best jeg kan-men gråter for ingenting og er veldig irritabel også forresten.Og det er også slitsomt...,men,men det er jo verdt det det.eller hva jenter??? Klem
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Det går sånn tålig bra, men jeg er mannevond i trafikken, og griner av alt på tv. Det skal ikke være lett...
Florena- 15.03.10 Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Æ er veldig aggresiv og æ blir lettrørt for ikke noe.
Nr to i februar :-) Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Har heller aldri vært så ille før før. Kjenner nesten ikke igjen meg selv.. Blir irritert over alt og ingenting, og det går selvfølgelig ut over den stakkars samboeren min, får kjempe dårlig samvittighet når jeg har roet meg igjen etter all kjeftinga mi og da kommer tårene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå