snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Inatt når jeg var på do så var jeg våt i trusa, og det lukta litt rart. På en måte søtt... Og nå når jeg var på do igjen så er det en liten våt flekk, som lukter det samme... Hva skal jeg gjøre? Ringe føden?? Jeg er 31+2 idag... Håper virkelig jeg ikke lekker... Er et stykke å reise inn til føden.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Fostervann lukter veldig spesielt -søtt eller "emment" er kanskje det riktige ordet... Uansett så skal du ringe føden .ed en gang. Det er viktig å bekrefte/avkrefte at dette dreier seg om fostervann. Sannsynligvis vil de ha deg inn til en sjekk. Lykke til! Dette er ingen krise, mange lekker fostervann lenge før fødsel -MEN hvis du skal til føden, ta med deg sakene dine -det kan hende du blir innlagt.
snoopy81+tigergutt+plomma ツ Skrevet 28. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2009 Jeg ringte dit nå. De sa at jeg skulle se det an. Hvis det ble mer enn den lille våte flekken, så måtte jeg ta kontakt igjen. Så da får jeg vel bare vente å se det an da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå