Gå til innhold

Han var utro mot henne rett etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

En bekjent av meg var utro mot kona si med kjæresten til en av sine venner, rett etter at hun hadde født hans første barn. Dette er noe jeg vet helt sikkert.

Dette er også noe jeg synes er helt forferdelig å få høre, og noe jeg reagerer sterkt på! Jeg kjenner henne ikke, men føler på meg at hun burde få vite dette. Jeg tror liksom selv at jeg ville visst det, om det gjaldt meg selv? Likevel tror jeg ikke jeg kommer til å si noe, på grunn av at jeg ikke synes det er min business, om dere skjønner.

Hadde dere fortalt det til henne?

Fy fader, sånne ting gjør at det koker inni meg. Hvordan kan man gjøre noe slikt mot sitt eget barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig, men synes hun har rett på å få vite det ja!! Hun kommer nok til å bli lynforbanna, men tenk deg. Ville DU blidd fortalt det om mannen din hadde vært utro med deg rett ettr du hadde født? Uavhengig hvem som hadde sagt det til deg.. Jeg ville hvertfall det!

Skrevet

Jeg tror nok jeg har fortalt det...

Ville ha vitet det om det hadde gjaldt meg..

Skrevet

om du kjenner mannen kan du jo si at du kommer til å si odet om ikke han sier det selv.. er vel greiest å liksom ikke være midt i en krangel som kan ødelegge et foreldre par.. Bare minn han på at du vet det og syns han bør gjøre noe med det..Men det er faktisk ikke ditt problem.. kan jo være hun vet det også... Er ikke så lett for veninna di å vite at alle vet det utenom ho... Kommer an på hvor god veninne det er...kansje du kan høre med ei av hennes gode venner... Det er en veldig tøff beskjed å få og mange kvinner føler at det er deres feil og vil liksom ikke at alle skal vite det..

Skrevet

Jeg synes det er så kvalmt. Og det er jo det jeg også tenker, at jeg gjerne skulle visst det om det gjaldt meg. Men jeg tror kanskje også jeg hadde tenkt meg om to ganger dersom en helt fremmed person hadde sagt det til meg, om dere skjønner? Jeg tenker også på barnet, at jeg på en måte får et stort ansvar på meg, når jeg forteller kona det.

Takk for svar. Gjerne flere meninger her!

Hi

Skrevet

Hun vet det ikke.. :(

Men det var en bra side av saken 12.01 som jeg ikke har tenkt på. Takk.

Men skal bare påpeke at jeg ikke kjenner henne overhodet, og ingen i omgangskretsen hennes.

Skrevet

Hvorfor legge seg borti noe en ikke har noe med? Hva om du ødelegger et tilsynelatende lykkelig hjem fordi du forteller det? Ok, greit, det var mannen som gjorde det ved å utro, men av og til går det faktisk bra med det man ikke vet.

Du kan eventuelt snakke med han som var utro, så han får en sjanse til å bestemme selv. Det at han vet at andre vet vil nok sette en støkk i ham..

Hadde det være din beste venninne som hadde blitt bedratt og du visste helt sikkert at hun ville vite, så skulle du selvfølgelig sagt i fra! Men ei du ikke kjenner? Fei for din egen dør, før du begynner å bry deg med andres!

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke fortalt. Men hadde fått noen til å ta stramme opp denne mannen.

Skrevet

"Hvorfor legge seg borti noe en ikke har noe med" Hmm, ville ikke du satt pris på om noen fortalte deg om mannen din hadde gjort slikt?

"Hva om du ødelegger et tilsynelatende lykkelig hjem fordi du forteller det" Det er det dummeste jeg har hørt. Det er ikke hi som ødelegger, men mannen til denne kvinnen!

Og utroskap er noe som hører helvete til. Jeg er gravid i uke 35 nå, null sex (fått forbud pga kort livmorhals) og hadde jeg tatt min mann i og være utro - kunne han seilt sin egen sjø.

Jeg hadde sagt som noen over her sier; Enten sier du det selv, eller så forteller jeg det. Men, det som kan være kjett er at om du hverken kjenner henne, eller noen i hennes vennekrets, spørs det om hun tror deg.

Har du ordentlige bevis? Men ta en real prat med mannen hennes først.

Synes det er fælt at det er flere her som ville sett på dette, uten å gjøre noe som helst med det. Latterlig og feigt!

Etter alt hun har gått igjennom; Svangerskap, fødsel osv, så er det dette hun får. Fy faen jeg blir så forbanna.

Skrevet

Takk for svar 12.22.

Jeg føler jeg er egentlig mest enig med deg. Og jeg er syyykt forbanna.. Må nok tenke litt godt over dette her. JEG ville visst det...

Skrevet

Jeg ville ikke ha visst om min mann er utro nei, men det er en avtale vi har med hverandre, (ikke få noen sykdommer/uønskede barn, og ikke fortell meg om det.. )

Jeg har opplevd utroskap selv, min mann var utro da vi var mye yngre, og fortalte meg det. Det var en hard periode for forholdet vårt, men vi kom styrket gjennom det. Hadde noen andre fortalt om det, hadde det nok vært verre.

Jeg syns også det er skikkelig råttent gjort av ham å ha sex med andre rett etter fødselen, men strengt tatt er det ikke vår business..

Skrevet

12.22 her; Jeg ville defintivt også visst det, men om en dame jeg ikke aner hvem, hadde kommet å sagt det, hadde jeg nok blitt veldig skeptisk. Skal jeg tro på henne?

Men ofte så ligger det noe i det man hører, men ville hatt bevis 110%!

Fatter ikke at en mann kan gjøre slikt rett etter at en kvinne har født hans barn. Hvor er du hen da.

Det er vel kanskje ikke hi`s buisiness, men kom gjerne til meg hi, om mannen min er utro :) Jeg vil vite!

Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe. Selvfølgelig gjør det vondt for deg å vite det, men jeg ville nok likevel holdt det for meg selv. Kunne kanskje tatt meg en prat med mannen, om vi kjente hverandre, og sagt et ord eller to, men latt vær å presse ham til å si noe. Ingen hjem er "perfekte", og man skal passe seg for å feie for andres dør. Kanskje dette var et engangstilfelle som han angrer dypt på, og vet du hva: Da er det nesten bedre å holde det skjult synes jeg... Uansett er det deres sak, evt. hans sak, og han må nesten velge selv hva han ønsker å gjøre med det. Skjønner at du vil lette din evt. dårlige samvittighet, om det skulle komme fram, og det også kom fram at du visste noe uten å fortelle noe, men det er en annen sak. PRØV i alle fall og tenke litt "stort" på dette, og se at det ofte er flere sider i en sak. (Verden er ikke sort/hvit.)

Skrevet

Du kan godt stramme han opp litt, skremme han, minne han på at det er flere som vet.. Da gjør ha det kanskje ikke igjen.

Men jeg synes ikke du skal fortelle henne det, jeg ville absolutt ikke ha fått en sånn beskjed fra en villt fremmes. Men jeg hadde ikke gått fra mannen min pga en one-night-stand heller da..

Skrevet

Hvilken rett har du til å ødelegge en familie ?Ikke bland deg ! Jeg ville ikke ha ville vist det så kort tid etter fødsel .Og hva vet du om at hun ikke vet noe ?Kanskje de har en avtale .

Skrevet

Dumma.. hvem er det som ødelegger en familie her da? Hi, eller mannen til denne kona? Korte kvinnfolk!!

Skrevet

støtter ikke noe sånt noe nei, men jeg hadde faktisk sex med eksen to uker etter at samboeren hans fikk deres første barn. Han hadde jo ikke fått noe på 3 mnd, så jeg hjalp ham jo bare.

det er slutt mellom dem nå, og alt er innrømt. Ikke slutt pga utroskap da faktisk.

Skrevet

Du virker jo som et voksent, reflektert og ansvarsfullt menneske.

Dummere uttalelser skal man vel lete lenge etter.

Det er flere av dere som ikke stod så langt forand da iq ble utdelt :)

Skrevet

Hvis det var noen jeg ikke kjente særlig godt, men at jeg viste om denne utroskapen helt 100% sikkert så kunne jeg kansje skrevet et lite anonymt brev til ham at jeg viste, og at han burde fortelle kona si dette innen 1uke, for om 1uke så kom jeg til å sende et brev til henne ang. utroskapen.

Da hadde mannen enten snakket med kona, eller sittet vakt over postkassen....uansett.....trolig ville det minsket sjansen for noe mer utroskap.

Skrevet

Far til min sønn var utro med min besteveninne (mens jeg passet hennes barn...).Jeg fikk ikke vite dette før etter et år. Det som jeg syntes var aller værst, var at ALLE visste om det, men INGEN fortalte dette til meg!Det gikk i stede bak ryggen min og sa"stakkars henne som har den mannen"!

Si det til henne, så hun får et reelt valg om dette er en mann det er vert å leve livet sammen med!Det er heller ikke du som ødelegger noen ting, det er det HAN som allerede har gjort!

Skrevet

Mannen min gjorde det samme mot meg, og ja - det er sånt man gjerne vil vite!!

Alle andre visste det utenom meg, men ei felles venninne ga han valget; enten sier du det, eller jeg.. Da sa han det selv.

En grei fremgangsmåte synes jeg, og jeg synes også at alle som vet sånt og ikke gjør noe er noen feige jævler!

Skrevet

Jeg hadde sex med mannen til søstra mi, ikke lenge etter at deres første var født. Var ikke rett etter da, for hun og nevøen min var bortreist. Men anyways...

Jeg har aldri følt noe behov for å si noe -ikke først og fremst pga alle ubehaglighetene jeg ville fått, men pga mine to nevøer. De skal ikke behøve å lide for noe andre har gjort. Så lenge ting fungerer dem i mellom, er det bare dumt å fortelle dette. Fører ingeting godt med seg!

Og jeg ville ikke visst om mannen min hadde vært utro. Det vil jeg bare ikke vite. Det jeg ikke vet har jeg ikke vondt av.

Og det siste jeg ville var å få vite det av noen andre.

Nei, vet du, jeg synes ikke du skal si noe. Det er ikke ditt forhold det gjelder, så da syns jeg du skal la være.

Skrevet

herregud anonym 20.46. sex med mannen til søstera di? eier du ikke skam eller? maken til patetisk drittkjærring.. synes nesten det er godt at søstera di ikke vet noe.. hvilken søster gjør sånn da?

Skrevet

Nei det kan du si... Hvem gjør sånt?

Jeg!

Eier jeg ikke skam?

Jo, men det er ikke det som plager meg mest sånn til vanlig.

Patetisk drittkjærring?

Mye mulig.

Det rare er at veldig mange mennesker er gla i meg, selv om de vet dette. Jeg blir oppfattet som en høyst oppegående og samvittighetsfull person. Jeg er i bunn og grunn et godt menneske!

Jeg var 16-17 år gammel og det skjedde en håndfull ganger.

Hvorfor skal det få ødelegge en hel familie? Og særlig for nevøene mine?

Skrevet

Æsj.. Du er ekkel 22.57

stikk og brenn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...