Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Og jeg ønsker hver og en en strålende dag:) "Mennesket blir litt helere og klokere den dagen det innser at ens egne handlinger og holdninger påvirker både seg selv og de rundt, positivt eller negativt. Det er kun et spørsmål om hvilken vei man velger. Den negative eller positive...jeg vet hvem jeg velger....for den andre skremmer mer enn noe annet!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå