herola Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 Jenta mi på 1 år har nesten alltid sovet inne i vognbaggen sin (har liten mulighet til å sove ute her vi bor). Begynner nå å bli veldig trangt i baggen... Noen som har tips til hvordan vi skal gjøre det med dagsoving nå? evt. hvordan vi skal venne henne til å sove i senga på dagtid? - Takk for svar :-)
*smula* Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Hun kan fint sove i senga på dagtid også. Eller hun kan sove i vogna, inne i gangen.
Fire småtroll Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Jeg har begynt å legge jenta mi på 4 mnd i senga inne allerede nå jeg, hun er i ferd med å vokse ut av "moseskurven" sin. Nå som hun ruller rundt er jeg redd hun skal velte hele kurven også.. Jeg har muligheter til å sove ute også, så nå sover hun en dupp i vogna på verandaen og en inne i senga. Det er ikke noe problem å sove inne i senga, har du prøvd å bare legge henne der da? Her er forskjellen på dag- og nattsoving i senga at på dagen drar jeg ikke ned rullgardinen så hun sover i et lyst rom, da sover hun akkurat passe lenge, det samme har jeg gjort med de tre andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå