Sol Skippertaksdronning Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Så vidt jeg kan huske, gikk det galt..
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hei Solkira! Tusen takk som spør:) Jeg kom meg ikke til legen før jeg dro på ferie, så har m.a.o. ikke fått sjekket det opp enda. Skal ta innvendig ul på onsdag og få bekreftet om jeg har mistet eller ei, det blir skummelt. Er isåfall da 5+6 om jeg er gravid fremdeles. Håper så inderlig at alt er i orden, men er forberedt på det verste. Blødningene har gitt seg!!! *bank i bordet* Jeg har altså blødd i ca to. dager fra og til. Mye mindre enn mens, ikke noe på natta. Mest i forbindelse med toalettbesøk og i etterkant av de. Tror dere det er nok blod til å miste i uke 5? Har lest at de fleste blør ca. en uke. Har fremdeles symptomene, forresten! Med ømme pupper og stikkinger i magen:) Håper!
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Hei ´¯`•.♥.•´¯`nr.2 ´¯`•.♥.•´¯` mente jeg!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 29. juni 2009 #5 Skrevet 29. juni 2009 Oj, beklager!!! da tror jeg at jeg har surra deg sammen med noen andre!!!! Unnskyld!! Men da virker det jo som alt går fint, siden blødningene har gitt seg Lykke til!!! ( og neste gang skal jeg sjekke ordentlig før jeg svarer...)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. juni 2009 Blir litt vel spennende dette da!! Håper det går bra og at du kommer tilbake og forteller en solskinns historie ))) Lykke til klemmer!!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 30. juni 2009 #7 Skrevet 30. juni 2009 Hei biola! Jeg hadde også blødninger i sv.skapet mitt. Er her inne å sniker litt av og til, har så lyst på en til =P Blødde litt sånn som du sier, mest i forbindelse med dobesøk! Blødde vel i 5 dager... Men ringte legevakten som trodde at det bare var en "normal" blødning. Har ei nydelig jente på 9 mnd i dag =D Mest sannsynlig ikke noe å bekymre seg for! =)
Biola:) Mamma og gravid Skrevet 30. juni 2009 #8 Skrevet 30. juni 2009 Tusen takk for lykke til klemmer ´¯`•.♥.•´¯`nr.2 ´¯`•.♥.•´¯` Det blir spennende ja, har mange tanker om legetimen i morgen! Og takk for dine betryggende ord Mamman til Iris!=) Håper virkelig jeg er en av de heldige som ikke har mistet til tross for blødninger. Håper og krysser fingre her, skal oppdaterer dere når jeg vet:)
Gjest eelis+guttespire Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 Hvordan gikk det på ul i dag, Biola? Jeg sniker innom fra 2. tri, håper på det beste!! :-)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. juli 2009 Ja, hvordan gikk det??? Mange dager siden sist jeg var her nå, gått glipp av noe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå