Gå til innhold

Noen her som har VW passat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken modell har dere, og er dere fornøyde?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Jada, vi har Passat!!

En gammel og god, men VELDIG trofast!

Den vi har er 94-modell og har kjørt 395 000 kilometer.

Det har bare vært småfeil med den i den tiden vi har hatt den.

 

Men denne uka får vi oss en nyere bil, for vi ønsker oss stasjonsvogn!

Skrevet

vi har også en gammel en, men ikke fullt så god. det er en 96 modell stasjonsvogn og den har kjørt snart 230 000. vi kjøpte den brukt, og desverre har den ikke blitt så godt vedlikeholdt, så vi har måttet byttet mye. men det er en god bil å kjøre, masse plass og den har god svingradius.

Skrevet

Vi har stasjonsvogn 2004-modell.

Veldig fornøyd med bilen og bagasjeplassen, får plass til en ukes ferie inkl. vogn.

Men velg en med litt skikkelig motor.

Skrevet

Vi har en 05 med firhjulstrekk, kjøpte den brukt. Bilen går som et skudd, men vi har hatt endel verkstedrunder med den siden vi kjøpte den i fjor. Vi har fått det meste på bruktbilgaranti + garanti gjennom kjøpsloven - men jeg håper trøbbelet ikke fortsetter når den runder fem år, for da blir det dyrt for oss...

 

Så ja, vi er fornøyde - men vi håper uhellet ikke fortsetter neste år, for da vil vi IKKE være fornøyde.

Skrevet

Vi har en 2003 mod stasjonsvogn, og er kjempefornøyde, har ikke hatt noen problemer med den enda, men som noen andre nevner her, ikke velg den minste bensinmotoren, for da blir dere nok ikke fornøyd.

Det er også ett eller annet med forstillingsproblemer på modeller før 2001, eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...