Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #1 Skrevet 28. juni 2009 da jeg var barn for mange år siden... hendte det at vi reiste dit og tittet på planter og husdyr. er dte sånn enda.. eller?
Lykke X 4 Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Vet ikke om det er mulighet for å se på så mange forskjellige dyr der. Men du har jo andedammen, som man kan ta med litt brød og mate endene på, og så har landbruksmuseet (rett ved dammen) noen høner i bur. Men eller finnes det fine besøksgårder i Follo området, bla Jegstad gård i Vestby. Veldig fint der med mange koselige dyr, og et lite museum.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #3 Skrevet 28. juni 2009 Hei, jeg er fra Ås. Det er likt der, jeg har ikke vært der på mange år, men samboeren til mamma er veldig flink til å ta med seg "barnebarna" sine dit, og da har de mobil bilder av de fleste dyrene, så regner med man får se de fleste
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 jekstadgård er ikke åpen når som helst de var oppe forje uke mulig med denne helgen men det er ikke som før. Snakket med en somfortelte at dce var oppe i uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå