Gå til innhold

Til dere med kraftig bekkenløsning, samme som 3.trimester.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan holder dere ut nå egentlig?? jeg har 5 uker igjen å må si at nettene blir så mye verre for hver dag, klarer snart ikke mer jeg, ikke går det an å snu seg, kan ikke bare reise meg å gå på toalettet, kan jo ikke gå, bena følger ikke etter. det så vondt;(

har man denne kraftige bekkenlølsningen under fødsel å for å etter fødsel, får inderlig ikke håpe det;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har født nå, men hadde kraftig bl i svangerskapet. Var avhengig av krykker eller rullestol. Var veldig tøft, men ved hjelp av masse puter og en mann som var veldig snill og som blant annet tok ferie for å være hjemme med meg de siste ukene, så gikk det. I tillegg ble jeg satt igang før fødselen pga disse plagene og andre. Under fødselen merket jeg ikke så mye til bl som fryktet. Altså, den hemmet meg selvfølgelig, men ikke så mye som jeg hadde trodd (var jo vant til å ha det sånn). Du vet jo selv hvilke stillinger som fungerer for deg og det er de samme du må bruke under fødselen. De var veldig behjelpelige og forståelsesfulle på sykehuset. Fikk det jeg trengte av puter og støtte. Men å føde er jo vondt, så da kommer bl-smertene litt i bakgrunnen.

Jeg var heldig og kunne kaste krykkene relativt raskt etter fødselen.

Råder deg til å snakke meg legen for evt igangsetting før termin. Er noe med at du skal ha krefter til å gjennomføre en fødsel.

Lykke til! =)

Skrevet

Høres ut så du har hatt det litt verre enn meg. trenger ikke krukker eller rullestol enda, selv om å bli trillet rundt hadde vært fint siden jeg ikke kan gå tur lengre selv, men alt med måte går enda;)

jeg skal på sykehuset igjen slutten av juli,pga antistoffene mine, da skal jeg snakke med dem om det ikke blir bedre, for dette makter jeg ikke stort lengre. min mann er i nordsjøen så jeg er nå hjemme med datteren vår på 2 år, og våkner hun om nettene så skal jeg si deg at det tar tid før jeg kommer meg inn til henne.

men håper fødselen går fint, sist gang så gikk det jo greit, men orker ikke masse vondt å i tillegg til bekkensmerter under fødsel alså;)hehe

Skrevet

Fredricke du har postmelding :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...