Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de dyktige? evt ca priser om dere vet noe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hører til på Aleris. Fikk en liten gutt på mitt første forsøk der, og er nå gravid på ny (på fjerde søskenforsøk). Synes de er utrolige på Aleris. De er veldig omtenksomme, de lytter, smiler, har humor, tar seg tid til hver og én og får deg nesten til å kjenne deg unik. Jeg er utrolig takknemlig for oppfølgingen jeg har fått der. Personlig er jeg mest begeistret for Dr. Holst, men mange liker Magnus best.

Er ikke helt sikker på prisene - men de ligger sikkert på aleris.no.

Tror pakken koster 46.000 (tre forsøk + et fryseforsøk hvis du har egg på frys). enkeltforsøk tror jeg begynte på 26.000, det neste koster 24.000, neste deretter 22.000. Tror det er riktig, men du burde sjekke for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg anbefaler gjerne Aleris. Etter 4 forsøk uten suksess på Ullevål har jeg hatt to forsøk ved Aleris og blitt gravid like mange ganger.

Bare vær klar over at det totalt sett er mye (MYE...) dyrere å gå privat enn offentlig (hvis det er en mulighet for dere).

Skrevet

Tror vi går privat. Vi fikk en gutt i sept 07 (ble gravid på egenhånd). Hadde 2 misslykkede forsøk på Riksen. Tror neppe vi får søsken forsøk der.....

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Kan anbefales på det sterkeste!

Koster ganske mye som du leser over her, men dersom dere har råd hadde jeg ikke nølt!

Vi fikk jenta vår ved hjelp fra de på 2 IVF-forsøk. SKal igang med søskenforsøk, men har valgt å ta det offentlig denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...