Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 28. juni 2009 #2 Skrevet 28. juni 2009 Sikkert varmen..vært litt slått ut jeg og.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #4 Skrevet 28. juni 2009 Ja, jeg kom ikke inn på siden i hele tatt i går. Siden fantes ikke, fikk jeg beskjed om, og at der ikke kom "svar" fra siden. forferdelig kjedelig at slikt ikke blir varslet på forhånd, om det er noe de holder på å ordne. Jeg har nemlig hatt flere småproblemer med siden over lengre tid, så derfor tenker jeg at det var noe de har fikset.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #5 Skrevet 28. juni 2009 Livet kan da umulig bli så frykelig kjipt kun fordi dib er nede en dag? Var jo KNALLVÆR i går (i hele landet, omtrent), hvem gidder vel å sitte her inne da? Regner med at det kan ha vært noe av det samme som med www.sol.no (som også var nede) - at serverne eller noe sånt havarerte pga.varmen.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2009 #6 Skrevet 28. juni 2009 Var nede her og... Og forresten, det var ikke knallvær her i Finnmark. Overskya og vind...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå