Gå til innhold

jeg er så varm under...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... føttene mine, spesielt når jeg skal sove! Det koker inni der! Noen som har gode tips til meg, eller kan forklare hvorfor dette skjer??? Får jo ikke sove :( er 28 uker gravid!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjeeeelp meg!!!! Noen???

Gjest ✿biss med twins✿
Skrevet

Føttene mine var også sånn, men det var fordi jeg hadde så ekstremt med vann..kokte og kjentes ut som jeg gikk på vannblemmer. Gikk opp over 40 kg med vann på 29 uker. Kan være at føttene dine er veldig slitne bare? Har du gått opp mye?

Skrevet

har gått opp en del.. ikke sikker på hvor mye, men ca 15 kilo (!!!) Har nok dusjet de nettopp i kaldt vann lenge, men det varer bare i få minutter :(

Skrevet

har nok også en del vann i føttene ja! Og er nok litt sliten i forhold til ellers, men dette begynnte å bli en skikkelig plage for ca 4-5 dager siden (max) Var varm på føttene før det, men ikke SÅ varm..

Skrevet

Noe som iallefall kan lindre er en cooling spray. De har en god en på body shop.

Skrevet

Har det slik enkelte netter, og det er helt forferdelig plagsomt! Jeg vet ikke grunnen, men det kan godt være at det er pga ødemer i beina, slik en annen sa lenger opp i tråden.

Jeg har i hvertfall funnet en ting som lindrer mine føtter: Vri opp et lite håndkle i kaldt vann, og legg det løst over føttene. Det holder seg kjølig lenge, selv om det er varmt på soverommet.

Skrevet

åå tusen takk anonym! det skal jeg prøve! dette er skikkelig plagsomt ja, og lurer litt på hvordan jeg skal orke å gå en heeel sommer slik...

Skrevet

Kanskje det hjelper å sette bena i en bøtte med isvann før kvleden?

Men noen isbiter oppi.

Jeg skal prøve det i kveld for jeg KOKER!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...