Gå til innhold

Saccosekk eller stol?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Vi tenkte å kjøpe det til vår 1-åring, men klarer ikke å bestemme oss.....

Noen som har tips/anbefalinger å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart en stol :o) Hater saccosekk hehe.

Skrevet

http://www.skeidar.no/skeidar.portal?_nfpb=true&_windowLabel=portlet_Varekatalog_2&portlet_Varekatalog_2_actionOverride=%2Fportlets%2FvareKatalog%2FupdateMainProduct&portlet_Varekatalog_2from_index=0&portlet_Varekatalog_2product_id=10312&portlet_Varekatalog_2group_name=Bord+og+stoler&portlet_Varekatalog_2product_name=Molly+barnerecliner&_pageLabel=page_varekatalog

Denne har vi til jenta vår (i rød), de har tilsvarende både på Bohus, Jysk og Ikea også. Hun fikk den til 1-års dagen og nå har hun akkurat fyllt 2, jeg overdriver ikke når jeg sier at den stolen har blitt brukt hver eneste dag! Kjempefornøyd, lillesøster skal få en til jul..

Men må jo legge til at vi har saccosekk også da, og både 5 og 8 åringen sitter i det når de ser TV.

Skrevet

så små barn skal ikke ha vanlig saccosekk, (voksenstørrelse) for det medfører kvelningsfare. de kommer seg ikke opp av den selv. så hvis du skal kjøpe saccosekk, kjøp den for de minste :) jeg ville uansett valgt stol.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Denne så veldig ålreit ut faktisk :-)

Takk for tipset alle sammen!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

er det forresten slik at man kan slå ut bena? :-p hvis du skjønte hva jeg mente.... hehe...

Skrevet

Guttungen har stolen Rasta fr Skeidar.

Han elsket den fra første øyeblikk og vi kommer til å kjøpe en til til veslejenta snart. Er nok ikke sjans i havet at han vil dele.

Den er billig og tar seg bra ut. Faktisk er den så god og solid at jeg fint kan sette meg ned i den og slappe av jeg også, ha ha ha.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Ja den var ikke så dyr nei, men er den ikke for litt større barn? Hehe så liksom så stor ut :-p

Skrevet

Guttungen fikk den når han var noen mnd over 1.år.

Er ikke veldig stor nei.

Uansett grei å ha en som varer en stund.

Bare til informasjon så står det at den ikke kan vaskes i maskin, det har jeg gjort uten problem. For det blir MYE søl etterhvert.

Skrevet

Våre har fatcat, som er små sakkosekker med bomullstoff med ører (dansk). De var vel litt eldre enn 1 år kanskje, men de bruker den til tv-titting, og 6 åringen vår bruker den fortsatt.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

hvor har du kjøpt de da? Har du evt en link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...