Gå til innhold

til pokker med dem...!!! (samme som krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 14 dager flytter vi nordover, 90 mil fra trøndelag..

I morgen fyller minstemann 2 år, og ikke har jeg/vi hørt noe fra sambos familie, hans mor eller søstre med familiene deres..

Så mye bryr dem seg med sine barnebarn og nevøer..

Hans mor bor ca 2 timer unna, og hans søsken bor bare ca 1 time unna.. Etter vi flyttet hit har hans søsken vært her 1 gang på besøk, hans mor 2 ganger.. Vi derimot har hvalfartet hit og dit for å treffe dem.. Vi har stilt opp i konfirmasjon og større selskaper..

De har ikke en gang møtt opp i dåpen til guttene mine.. Derimot har min familie kjørt 90 mil for å stille opp og være der på disse store dagene..

Ikke har hans familie gitt så mye som et bursdagskort når guttene har hatt bursdag, hans mor har klart til tider og sendt en pakke..

Om 14 dager flytter vi, og minstemann er 2 år i morgen.. Er så totalt skuffet og forbannet på familien hans.. Skjønner og forstår ikke at det går an å oppføre seg slik mot sin nærmeste familie.. HVa vi eller guttene mine har gjort vet jeg ikke.. Ingenting egentlig..

En av grunnene til at vi flytter nærmere min familie er nettopp at vi er avvist fra hans familie.. Barna våre vet ikke hvem som er farmor eller tanter og onkler fra pappa`n sin side..

Til pokker i vold med dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da e dagen godt i gang og enda har vi ikke hørt noe fra hans familie..

Sambo syns det er velig trist..

Jeg blir bare med forbannet.. Hormonell til de drager nå.. :s

Skrevet

Det høres jo ut som dere burde gitt dem opp for lenge siden, og deres sønn burde vel sagt til dem en gang han ikke var sint at han er skuffet. Han føler at dere tar kontakt og reiser på besøk, og at interessen tilbake er liten. For barnas skyld så hadde dere ønsket at de viste mer interesse, og om det er noe dere gjør som gjør kontakten vanskelig så si ifra. Nå flytter vi nordover, og det får være opp til dere å bestemme hvilken kontakt dere ønsker med barnabarna.

Slutt å hiss deg opp, det er tydligvis ikke verdt det:)

Skrevet

Er helt rolig jeg ;o)) Er bare så skuffet på vegne av guttene.. :s

Skrevet

Det forstår jeg at dere er, og det høres ut som noe din mann bør formidle til sin familie slik saken ligger i deres hender. Høres fornuftig å flytte siden dere ønsker et tettere forhold til familie.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Skjønner godt at dere flytter når familien hans er så kjip! Kan ikke annet enn si at jeg føler med deg og guttene - de skjønner sikkert ikke noe av dette; det at besteforeldrene bryr seg så lite er grusomt. Men samtidig: verst for dem (besteforeldrene altså)! Det er de som går glipp av noe her. Kanskje med tid og stunder skjønner de hvor dårlige valg de har tatt, og begynner å kjenne på savnet av guttene? Håper det.... Men tenk sånn; nå tar dere et stort steg for ungenes skyld, og selv om det er slitsomt å flytte (og starte på nytt igjen et nytt sted) så er det til det beste for familien - nå kommer dere nærmere folk som BRYR seg om dere. Lykke til...

Skrevet

sambo har sagt det til dem.. og det hjalp ingenting..

må si at vi flytter til hjemplassen min, så helt nytt er det ikke..

ja, jeg har tenkt mye fram og tilbake, orke ikke lenger å ofre dem så mye som en tnke lenger..

er veldig kjipe folk ja.. fysj..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...