Gå til innhold

til pokker med dem.....!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om 14 dager flytter vi nordover, 90 mil fra trøndelag..

I morgen fyller minstemann 2 år, og ikke har jeg/vi hørt noe fra sambos familie, hans mor eller søstre med familiene deres..

Så mye bryr dem seg med sine barnebarn og nevøer..

Hans mor bor ca 2 timer unna, og hans søsken bor bare ca 1 time unna.. Etter vi flyttet hit har hans søsken vært her 1 gang på besøk, hans mor 2 ganger.. Vi derimot har hvalfartet hit og dit for å treffe dem.. Vi har stilt opp i konfirmasjon og større selskaper..

De har ikke en gang møtt opp i dåpen til guttene mine.. Derimot har min familie kjørt 90 mil for å stille opp og være der på disse store dagene..

Ikke har hans familie gitt så mye som et bursdagskort når guttene har hatt bursdag, hans mor har klart til tider og sendt en pakke..

Om 14 dager flytter vi, og minstemann er 2 år i morgen.. Er så totalt skuffet og forbannet på familien hans.. Skjønner og forstår ikke at det går an å oppføre seg slik mot sin nærmeste familie.. HVa vi eller guttene mine har gjort vet jeg ikke.. Ingenting egentlig..

En av grunnene til at vi flytter nærmere min familie er nettopp at vi er avvist fra hans familie.. Barna våre vet ikke hvem som er farmor eller tanter og onkler fra pappa`n sin side..

Til pokker i vold med dem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig kjipe greier dette her familie greiene. . . Utrolig merkelig hvordan enkelte folk bare kan drite i familien sin på den måten.

Godt din familie iallefall stiller opp da.

Er noe av det samme på gang her, vi skal ha den første da :)

Nødt å bytte tlf nummer å alt, da de fikk vite vi skulle få barn lagde familien hans ett himmla oppstyr, prøvde og innbille han at det enten ikke var hans barn eller at jeg hadde lurt han. . .

Utrolig hvor mange merkelige folk det finnes her i verden. Hehe..

Sikkert ikke dumt for deres egen del og bare komme opp til din familie som bryr seg :)

Lykke til med bursdagsfeiring å flytting :)

Skrevet

Herregud for noen folk..

Usj, det e ille når det skal være sånn..

Både han på 13 og 5 år gleder seg til å flytte..

Det sier litt..

Skrevet

Vil bare si lykke til! -og ikke se deg tilbake!

Vi gjorde det samme som dere for noen måneder siden sv lignende grunner. Har ikke angret et sekund. Både vi og ungene stortrives med familie i nærheten som faktisk stiller opp!

Og de andre ofrer vi ikke en tanke. De er selvfølgelig velkommen på besøk, men må selv ta initiativet da vi ikke gidder å invitere noen som alikavel har så mange andre viktigere ting å ta seg til.

Klemmer til dere

Skrevet

godegodemamma

jeg kommer ikke til å se meg tilbake.. aldri i livet..!!

når de ikke klarer å komme i dåpen til guttene som vi hadde i 2008 og i 2004, og vi bodde da i samme fylke,

så tviler jeg veldig sterk på om at noen i det hele tatt gidder å reise 90 mil for å komme i den kommende dåpen, og et bryllup om ett par år..

ikke har de gitt ungene julegave, bursdagshilsen osv..

når vi har hatt behov for litt hjelp slik som nå er det ingen som bryr seg..

"tanta" kom innom i dag, og hadde ikke med seg så mye som en liten bursdagshilsen.. Ikke hadde jeg forventet det heller..

nei, de har ikke akkurat en stjerne i boka mi..

• 4 uker senere...
Skrevet

Det høres ut som du virkelig gjør rett i å flytte laaangt vekk fra de og nærmere din familie som bryr seg!! ikke se deg tilbake, de folka der kan ikke være helt normale!!

Skrevet

Skjønner godt hvordan du føler det, har noe av samma opplegget her i gården..

Ingen av onklene og tantene på farssiden som stiller opp og heller ikke farmor.

Jenta våres fikk ikke engang bursdagshilsen fra de... latterlig...farmor og de fleste av onklene og tantene bor maks 30 min unna. Ingen av de kom på sykehuset når dattra våres kom til verden.

I tillegg så har farmor, en tante og samboern hennes, søskenbarnet til samboern min ,gått inn fra starten av forholdet våres om å prate dritt om meg og være ekkel, selv om jeg ikke har gjort de noe (Har alltid stilt opp for de når de har trengt meg.)

De har bare laget kvalme hele veien, og legger all skylden på meg for at ting er som de er...

Hver gang er det jeg som har kommet til de, for å få fikset ting, men nå er det nokk...Blir så forbanna!!! De får heller ikke ha noe kontakt med dattra våres lengre, i å med at de er så ustabile. Orker ikke at dattra våres skal få det trasig i fremtiden på grunn av folk som lover,lover og lover og aldri holder ord..kommer å går som det passer dem.. Lyver og baksnakker andre familiemedlemmer fremfor andre små ører..

Det går bare ikke.

Dattra våres er 1 år nå, og hun skal få lov til å slippe unna all den negativiteten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...