Cat.68 Skrevet 27. juni 2009 #1 Skrevet 27. juni 2009 Nå skrur mannen min etter vår datters ønske av støtte hjulene på sykkelen hennes. Hun blir 4 år. Nå kjennner jeg hønemora i meg våknet for fullt. Skuuuuummelt. ;o))
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #2 Skrevet 27. juni 2009 Og dette hører til på anonymforumet fordi? Kanskje din gode venn Ypperten kan gi deg naturmedisin for angsten din!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #3 Skrevet 27. juni 2009 Kanskje beholde hjulene på til barnet er tenåring
Cat.68 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2009 Dette la jeg her fordi det er her jeg holder til mest. Plager det deg? Og det kan han sikkert, men jeg velger å la faren ta seg av sykkeloplæringa isteden. ;o))
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #5 Skrevet 27. juni 2009 Og hvorfor oppholder du deg her mest? Fordi du bidrar med så mye dritt og faenskap? Jeg gir vel faen i om datteren din skal sykle uten støttehjul, men det plager meg at du er selvutnevnt forkjemper for mobbere!
Gjest Skrevet 27. juni 2009 #6 Skrevet 27. juni 2009 Hehe, det går nok bra skal du se:) Litt knall og fall og så sykler hun avgårde med vinden:) Vår minste skal få seg 2-hjuling til 3 årsdagen sin. Vel og merke med støttehjulene på, hehe... Ei jeg kjenner hadde på seg knebeskyttere og albuebeskyttere til hun omtrent nådde skolealder, for hun var så redd for å falle av...
Cat.68 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. juni 2009 Men da har jeg et meget godt tips til deg anonym 12;12. Bare overse innleggene mine du. Ser ut som du trenger det, som du hisser deg opp.
Cat.68 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2009 Joda det går da bra vil jeg tru. Har jo hatt 2 før henne som fint lært seg å sykle. merker at man blir mer pysete med årene, hehehe.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2009 #9 Skrevet 27. juni 2009 Var ikke minstejenta de nokså syk også ei stund? Kanskje du blir litt mer stressa pga det også? Har litt mer beskyttelsestrang overfor henne... Men du har nok rett i at det også er noe som kommer med årene, hehe...
Cat.68 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter #10 Skrevet 27. juni 2009 Jo hun var det, og du har helt sikkert rett i at jeg kanskje er noe mer overbeskyttende overfor henne. Derfor det er så fint å legge over slike oppgaver til far, hehe. Hun har nå prøvd nå da litt, men støttehjulene kom visst på igjen. Hun er nok ikke helt moden enda. men det er en god start )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå