Gå til innhold

Ikke for de som bekymrer seg :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det nok min tur til å miste.

Jeg har blødd siden kl: 19.00 i går kveld og har smerter som likner en kraftig eggløsning.

Blodet er rødt og det kommer så mye at jeg må ha bind.

Ringte legevakta i går, men de sa bare at jeg skulle la naturen gå sin gang.

Har en gutt på 1,5 år, og hadde kun et par "mini-rosa" blødninger med han, så er nesten sikker på at jeg har en SA.

Noen som opplever eller har opplevd det samme, skriv gjerne din historie :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. detr var ikke noe bra dette her.

jeg begynte og blø forge mandag, fikk veldig vondt! så jeg gikk på UL på tirsdagen. der sa gyn at det hadde sluttet og utvikle seg veldig tidlig, og at det kom til og bli nesten helt vanlig mens... på torsdag fikk jeg så vondt at jeg kastet opp, måtte reise på legevakta om natta. ble lagt inn på sykehus. og der kunne di fortelle meg at eg fortsatt var gravid! men det var (XU) i egglederen. så da ble det operasjon på fredag.

det var ikke noe gøy, di måtte ta egglederen min, for den var helt ødelagt. men har jo en igjenn=)

så nå må vi prøve på nytt... blir en runde med pergoi sommer, og så sattser vi på at det kommer et frø og setter seg hos oss;) det er godt og vite at vi har flere sjangser!

jeg håper det går bra med deg, og at du har det greit. det er veldig trist og oppleve. og jeg er glad jeg har folk rundt meg som bryr seg og passer på, håper du og har noen og snakke med.

jeg ønsker deg lykke til videre! og så kanskje vi snakkes her inne om ikke alt for lenge??

klem=)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Var trist å høre om deg også..:-(

Håper det klaffer for oss begge, så vi sees igjen her ja ;-)

Jada, det går bra og jeg har støtte fra mange rundt meg.

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...